Slika nije dostupna
Slika nije dostupna

Čekanju je napokon došao kraj, a isto vrijedi i za pomalo iscrpljujuću seriju video teasera kojima ne znamo niti broja, a koje je Mercedes objavio u sklopu najave dolaska svog novog sportskog modela.


AMG GT je drugi model razvijen od strane AMG-a te ujedno i nasljednik prvog SLS AMG-a. Ovo "nasljednik" treba uzeti uvjetno jer je novi AMG GT manji, slabiji i cijenom pristupačniji model od svog prethodnika. No, to dakako ne znači kako će mu nedostajati snage, niti kako će biti jeftin.

Vezani članci Slika nije dostupna [TEST] Mercedes-Benz E 220 BlueTEC Avantgarde Slika nije dostupna Mercedes-AMG sprema konkurenta porscheovoj Panameri?

Naime, pod poklopcem motora će se nalaziti novi 4,0-litreni bi-turbo V8 snage 510 KS pri 6250 o/min te najvećeg okretnog momenta od 650 Nm dostupnog između 1750 i 4750 o/min. Ovaj će pogonski stroj biti uparen sa 7-stupanjskim automatskim prijenosom s dvije spojke te do 100 km/h ubrzavati za 3,8 sekundi, dok će mu najveća brzina (elektronički ograničena) iznositi 311 km/h.

Gore navedeni podaci su za izvedbu GT-S, a njoj će se pridružiti i ulazni GT kojega će pokretati isti motor, no u nešto slabijoj izvedbi snage 462 KS i najvećeg okretnog momenta od 600 Nm. To će mu biti dovoljno za ubrzanje do 100 km/h za 4 sekunde i najveću brzinu od 304 km/h (elektronički ograničena).

GT S će dakako biti opremljeniji, a između ostalog valja izdvojiti elektronički nadzirani diferencijal (GT će imati mehanički stražnji diferencijal s blokadom), AMG Ride Control ovjes s tri stupnja podešenja, veće i snažnije kočnice (GT S - 390 mm sprijeda, GT - 360 mm sprijeda), gume dimenzija 265/35 R 19 sprijeda i 295/30 R otraga.

Za zaustavljanje ovog automobila kupcima će biti ponuđene i opcijske high-performance karbonsko-keramičke kompozitne kočnice na obje izvedbe s diskovima promjera 402 mm sprijeda i 360 mm otraga. Također, GT S se može opremiti i opcijskim AMG-ovim performance Dynamic Plus paketom.

Recimo nadalje kako će AMG GT u osnovi preuzeti aluminijsku konstrukciju od SLS-a, što će se pozitivno odraziti na ukupnu masu vozila, odnosno GT-S će težiti 1570 kg, a GT 1540 kg, s time da je raspodjela mase po osovinama 47 naprema 53 posto. Dimenzije mu iznose 4546 x 1939 x 1289 mm, dakle od SLS-a je 92 mm kraći i 37 mm više, dok im je širina identična.

O ovom bi automobilu prema količini teksta u službenom priopćenju mogli napisati nekoliko knjiga, no sve u svemu manji i lakši AMG GT će biti mercedesov konkurent Porscheu 911 Turbo, snažnijim izvedbama jaguarovog F-Typea, budućeg McLarena P13 i sl. Na europska bi tržišta obje verzije trebale stići u proljeće iduće godine, a očekuje se kako će AMG GT biti oko 40% jeftiniji od SLS-a.

AMG GT će svoj premijerni nastup za javnost imati na predstojećem pariškom salonu.
 

DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook