Lucarelli-Monza, čija je tvornica smještena u talijanskom gradu Monzi, od 1999. godine bavi se projektiranjem, razvojem i limitiranom proizvodnjom posebnih automobila, cestovno legalnih i vrlo zabavnih trkaćih automobila.
Pročitajte i ovo
Crossover sa škorpionom
Fiat 500X i u Abarth izvedbi
Nastavak uspješne priče
Fiat najavio model 500X
Lucarelli-Monza ima bogato iskustvo u proizvodnji tehnološki naprednih šasija, a moderan dizajn, simulacije i bezbrojni izračuni u kombinaciji s izuzetnom kvalitetom izrade i bezgraničnom strasti za automobilima, čine proizvode ove talijanske tvrtke nečim zaista posebnim.
Ovaj brend želi se izdvojiti iz mase, s ponekad odvažnim proizvodima koji pružaju izvrsne rezultate, ne pristajući na kompromise.
Ova posebna inačica FIAT-a 500 Abarth službeno će se zvati Motore Centrale R230, a kao što samo ime govori, 1.4-litreni četverocilindraš s turbo punjačem u Motore Centraleu zauzeo je položaj na sredini vozila iza prednjih sjedala te od sada snagu prenosi na stražnje kotače čime je više nalik izvornom FIAT 500 što se tiče podvozja.
>> FOTO: Kad se Novitec dohvati 'fiće'
Standardni FIAT 500 Abarth izvanredan je i u pogledu mehanike i privlačnog vanjskog izgleda. Upravo zato bio je dobar temelj za Motore Centrale koji pretendira na titulu brže i tehnički sofisticiranije verzije FIAT 500 Abartha. Konstrukcija Motore Centrale zapravo sliči konstrukciji ponajboljih sportskih automobila: dva sjedala, središnje smješten motor, prilagodljivi ovjes i visoka razina udobnosti.
Mehaničke komponente kao i komponente u unutrašnjosti automobila među najboljima su na tržištu i dolaze iz tvrtki kao što su Bilstein, Khumo, K&N, Eibach, Aznom, Quaife, Garett i Center Techno Freno koji su ustupili svoje proizvode za izradu automobila.
Krajnji rezultat je kompaktno vozilo visokih performansi, lagano, s dobrim balansom, odazivom i izvrsnom trakcijom.
Motor je prošao znatne preinake vezano za elektroniku i mehaniku: ugrađena je veća Garettova turbina, druge brizgaljke, kovani klipovi, veći intercooler i sportski katalizator (200 ćelija).
Na račun spomenutih preinaka, motor sada pruža ukupno 230 KS i 330 Nm okretnog momenta s ukupnom masom od samo 1050 kg. Performanse su očekivano impresivne. Za ubrzanje od 0-100 km/h potrebno je 4,7 sekundi dok R230 postiže maksimalnu brzinu od 240 km/h.
Kočioni sustav čine ventilirani diskovi na sva četiri kotača – 335mm sprijeda i 305mm straga, s četiri radijalno postavljena kočiona kliješta s četiri klipova, izrađena u potpunosti od aluminija.
Ekskluzivnost vozila osigurana je ograničenjem broja proizvodnje. Godišnje će se proizvoditi samo 30 primjeraka a svaki će biti izrađen prema željama kupaca.
U pripremi je i Motore Centrale R280 Pista, još snažniji model koji je primarno namijenjen za trkaće staze, ali će biti cestovno legalan. U ovom slučaju, luksuz i komfor stavljeni su u drugi plan nauštrb još niže mase vozila i boljih performansi.
Ono što možemo očekivati je povećanje snage na 280 KS i smanjenje mase vozila na 950 kg. Snažniji model ima Quaife diferencijal s ograničenim proklizavanjem podešen za uvjete na stazi, te neophodni zaštitni kavez sukladno FIA standardima, sustav za prikupljanje podataka i potpuno prilagodljive amortizere i ovjes.
Korištenjem karbonskih vlakana na karoseriji i sjedalima te uklanjanjem komponenti koje nisu nužno potrebne, Pista s 280 KS od nule do stotke ubrzava za 3.9 sekundi a maksimalna brzina povećana je na oko 260 km/h.
Ovo je definitivno najluđi FIAT 500 kojeg smo vidjeli!