'Dakle, čuli ste. Peugeot je s dizajnom definitivno pogodio. U odnosu na prethodnika, novi model djeluje puno bolje, posebice stražnji kraj', objasnila je. Očekivano, i dojam u kabini je podignut na višu razinu. Tu je i poseban sustav takozvanog zračnog šala koji iz naslona za glavu ispuhuje topli zrak pa je kabrio vožnja moguća i za hladnijeg vremena. Tvrdi sklopivi krov i dalje je osobina ovog kabrioleta, a otvarati, odnosno, zatvarati ga možete i pomoću ključa. Taj proces traje svega 20 sekundi i potpuno je automatiziran, a moguće ga je obavljati i tijekom vožnje do brzine od 12 km/h. Naravno, verzija bez krova puno mu bolje pristaje.
Pročitajte i ovo
Sigurnost na prvom mjestu
Peugeot zimski pregled vozila
Peugeot servisi
Zimski pregled Peugeot vozila
Spomenimo još kako je ovdje prtljažnik zapremine skromnih 266 litara kada je krov podignut te s puno bolje iskoristivih 465 litara, kada je isti spušten. Ispod lima lagano brunda dizelaš. Ništa neobično jer ako ste pratili Automotiv onda ste mogli vidjeti više kabrioleta upravo s dizelskim motorom. Ovdje je dvolitreni HDI snage 140 konja, s napomenom kako ima i poseban filter čestica koji smanjuje neugodne mirise, tipične za dizelaše. Dakle, dizel i kabrio – bez problema. Konačno, mora se priznati, kako je Peugeot temeljito pristupio 308-ici CC s kojom su ispravljene sve pogreške prethodnog modela. Automobil po svemu djeluje ozbiljnije i dorađenije, a to ćete morati i solidno platiti, u našem slučaju 245 tisuća kuna.
Više o novom Peugeotovom modelu možete pogledati u Automotivu, u nedjelju ujutro na programu Nove TV.