Slika nije dostupna
Slika nije dostupna

Interes za Halloween, stari keltski običaj ili američki marketinški trik, u Francuskoj nakon kratkog zamaha sada polagano jenjava, izvješćuju u utorak francuski mediji.



- Halloween je mrtav, stoji u tekstu objavljenom u listu Le Monde.
 
Vlasnik trgovine Cesar koja prodaje razne kostime i maske Benoit Pousset, smatra da je "riječ o kulturološkoj reakciji povezanoj s rastom protuameričkih osjećaja". 

Vezani članci Slika nije dostupna VIDEO: Kostim 'ilegal alien' podijelio Ameriku Slika nije dostupna Izgubljene duše večeras hodaju svijetom

- Naša prodaja za Halloween od 2002. pada za pedeset posto svake godine, rekao je.

Grupa koja djeluje pod nazivom "Ne Halloweenu", čiji su se članovi okupili kako bi djelovali protiv američkih utjecaja, smatraju da je taj običaj neželjeni "uljez" s isključivo komercijalnim interesom.

- To je marketinški trik usmjeren uglavnom na dječju populaciju,
smatra jedan Francuz, protivnik proslave Noći vještica u Francuskoj.
 
Običaj njezina obilježavanja u Francuskoj se pojavio devedesetih.