Slika nije dostupna
Slika nije dostupna

Što starije, ne znači uvijek i jeftinije. Kod nekih automobila, cijene s godinama drastično rastu. Pogledajte samo neke od tih limenih poslastica.


Ovo je treći od četiri prototipa popularne 911-ice, Porsche 911R iz 1967. Dvije godine kasnije (1969.) pobijedio je na 84-satnom maratonu de la Route. Ubrzanje: 7 sekundi do 100 km/h. Koliko je stajao u 60-ima nije poznato, no 1999. mu je cijena bila 250.000 funti. Danas stoji 650.000. 

Vezani članci Slika nije dostupna Stižu drastične kazne: 10.000 kuna ili 45 dana zatvora za zanemarivanje roditelja Slika nije dostupna Družba Pere Kvržice u srcu Slavonije: Super selo u kojem je život baš po mjeri

Aston Martin DB5 iz 1963. je automobil iz ciklusa filmova o Jamesu Bondu. Maksimalna brzina mu je 230 km/h, a ubrzanje do 100 km/h traje 8,1 sekundu. Nov je stajao 4.175 funti, a 2004. 150.000. danas ga možete kupiti za 170.000 funti. 

Ovaj stari BMW može postići brzinu od 150 km/h. Nov je stajao 7.500 tadašnjih njemačkih maraka, a cijena 2004. bila mu je 140. 000 funti. Danas stoji 220.000. 

De Tomaso Panteru GT5S iz 1984. pokreće 5,8 litarski V8 motor, a najveća brzina ovog automobila je oko 265 km/h. Do 100 km/h ubrzava za 5,4 sekunde. Nov je stajao 52.000 funti, 1994. je vrijedio 30.000, a danas vrijedi isto kao i kada je bio nov. 

Ovaj Ferrari pokreće dvostruki 2,9 litarski V8 turbo motor. Do 100 km/h ubrzava za 3,5 sekundi. Novi je stajao 165.000 funti, a danas vrijedi 240.000. maksimalna brzina mu je 320 km/h.

Mercedes 300SL Gullwing iz 1954. je prvi serijski automobil s ugrađenim direktnim ubrizgavanjem goriva kojemu je do 100 km/h potrebno 7,2 sekunde. Novi je stajao 5.000 funti, 2004. je vrijedio 250.000, a danas vrijedi 350.000 funti. 

Ovaj VW kombi iz 1967. posjeduje uljem hlađen motor od 1.500 kubika. Nije baš brz, no vrlo je pouzdan i sve popularniji među surferima. Nov je stajao tek 900 funti, a danas vrijedi 27.000.