Pročitajte i ovo
Kolumna Martine Podgorski
Pet minuta eksplicitne slave
Svakog vikenda na Dnevnik.hr-u
Kolumna Martine Podgorski: Taj magični svijet showbizza!
Odmah po puštanju promotivnog spota Hrvatske turističke zajednice u javnost, premijerka je osudila kadar obnaženog ženskog tijela, proglasila ga seksističkim i naložila da se mora maknuti.
Pet dana raspravljalo se o kadru preplanule guze na plaži. Javile su se naravno i sve moguće ženske udruge, da bi konačno peti dan ministar turizma, pod izlikom da marketinška tvrtka nije razmotrila širi kontekst problema prikazivanja ženskog tijela, ali i naglašavajući kako je bitno da je premijerka imala pravo, maknuo 3 sekunde guze iz spota!
Inače, zavidna pozadina pripada bivšoj Miss Universe Jeleni Glišić, koja je u čudu promatrala sva događanja prošlih dana. Čudili su se i smijali i strani mediji, svrstavajući vijest o micanju kadra stražnjice pod rubriku bizarnih i čudnih vijesti.
Ma što mislili o svemu, moj osoban stav je da, ne da nemam ništa protiv kadra stražnjice u spotu, nego, štoviše, mislim da ih treba još!
Zašto ne bismo pokazali ljepote kojima se toliko dičimo – Hrvatice su najljepše žene na svijetu… bla bla bla… Uostalom, pri atraktivnom kadru, nitko neće promijeniti program na kojem se spot emitira.
Uostalom prizor stražnjice koja se u binkiniju sunča na plaži, i više je nego uobičajen na svakoj mogućom plaži jadranske obale! Dakle, gdje je problem!?!? Kome to smeta i na koji je to točno način kadar stražnjice seksistički!?!
Možda za one koji su ljubomorni što nisu vlasnici takve pozadine… Znajući razmjere jala hrvatskog naroda, ne bi me čudilo.
Jedini moj prigovor bio bi što nema i frajera koji u usporenom kadru trčkaraju plažom, ili kadar nekog spasioca koji herojski spašava djevojku od utapanja, jer zgodni 'lifeguardi' bome su sve ćešći prizori na našim plažama.
Zanimljiva su i neka mišljenja na društvenim mrežama koja govore da je moguće kako se okrećemo privlačenju gay populacije pa je pametnije da maknemo žensku stražnjicu.
Uostalom pogledajmo samo spotove ostalih zemalja, od kojih me najviše iznenadio Izrael koji je potpuno maknuo ljepote krajolika i u spot stavio samo zgodne žene, završavajući sloganom: 'Nije ni čudo što je zovu Sveta zemlja!'. To je spot koji privlači pozornost!
Osobno mislim da je najbolji spot napravila Turska, koja je u nevjerojatnoj animaciji spojila sve što je potrebno za promociju jedne uspješne turističke zemlje. Znaju Turci kako se to radi jer svake godine privuku milijune turista i vodeća su turistička zemlja.
Mnogo će žganaca još morati pojesti naša turistička zajednica dok se ne nauči privlačiti na taj način turiste, ili uposliti nekoga tko će uistinu napraviti spektakl od spota… a imamo što pokazati.
Ovaj sadašnji je toliko dosadan da može privući jedino penziće, jer svi ostali će odmah promijeniti program na kojem se spot emitira. Uopće da ne spominjem činjenicu kako su ga platili pola milijuna kuna!!!
Čemu - pitam se!?! Koga ćemo privući ovim spotom i kome to smeta Jelenina guza!?
>> Arhiva