Nova studija uglednih znanstvenika pokazala je kako su se neandertalci upuštali u incestuozne odnose. To zaključili prema analizi fosila jedne pripadnice te vrste.

Njemački znanstvenici proučavali su kost neandertalke i došli do zaključka kako se u vrijeme te izumrle vrste često prakticirala prokreacija među bliskim rođacima. Do toga su došli proučavajući njenu gensku kartu u kojoj se jasno vidi kako su njeni roditelji bili u bliskom krvnom srodstvu, možda čak i polubrat i polusestra, piše Huffington Post.

Vezani članci Slika nije dostupna Neandertalac se križao s modernim čovjekom Slika nije dostupna Znanstvenici sekvencioniraju genom neandertalca

Ugledni genetičar traži ženu koja bi rodila neandertalca

Najbliži poznati srodnici ove neandertalke su oni čiji su fosili pronađeni na Kavkazu u pećini Mezmaiskaja oko 3300 km udaljenoj od mjesta pronalaska fosila ove žene.

Ovo će otkriće pomoći znanstvenicima da slože 'obiteljsko stablo' ljudske rase, a ovo im je bilo još jedna potvrda kako su se naši preci razmnožavali i unutar krvnog srodstva.

Još brže do svakodnevnih vijesti prilagođenih tebi. PREUZMI novu Još lakše do najnovijih vijesti o poznatima. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju