'Mogu klonirati neandertalca'

Ugledni genetičar traži ženu koja bi rodila neandertalca

Američki znanstvenik tvrdi kako može klonirati bebu neandertalca, ako pronađe ženu koja bi bila spremna biti surogat majka tom djetetu.

Sam proces kloniranja uključio bi izvlačenje DNK neandertalca iz fosila, a takvo što zabranjeno je u većini svjetskih zemalja. George Church, profesor genetike s Harvarda istaknuo je kako je postupak moguć te da su neandertalci daleko od brutalnih i primitivnih ljudi i da su bili inteligentna bića.

Pročitajte i ovo Slika nije dostupna Pokazalo genetičko testiranje Veliko otkriće znanstvenika: Otkriveno zašto su neke obitelji pogođene različitim tipovima raka Slika nije dostupna Novi genetski dokazi Otkrivene prljave tajne ranog seksualnog života ljudi i neandertalaca

>> Priroda je stvorila barem dvije ljudske vrste, no jedna je uništila drugu

Vjeruje se kako su neandertalci preci modernog čovjeka te da su izumrli prije 33.000 godina. Church je dodao kako mijenjanjem ljudskog genoma možemo dobiti odgovore na pitanje liječenja bolesti poput raka, virusa HIV-a te tajnu dugog života sve do 120 godina starosti.

'Već sam uspio izvući dovoljno DNK iz fosila kostiju, da mogu rekonstruirati DNK davno izumrle ljudske vrste. Sad mi je potrebna pustolovna žena', rekao je za Der Spiegel Church, a prenosi Business Insider.

Church tvrdi kako genom neandertalca može unijeti u matične stanice čovjeka i klonirati ih kako bi napravio fetus, koji bi se usadio u ženu.

profesor Church pomogao je u pokretanju Projekta ljudskog genoma (Human Genome Project) koji je mapirao ljudski DNK te uživa velik ugled na polju genetike, Ipak, njegovi komentari oko neandertalca iznenadit će mnoge genetičare, koji vjeruju kako je kloniranje ljudi neprihvatljiva opcija.

'Nenadertalci su možda razmišljali drugačije od nas. Znamo da su imali veći mozak. Možda su čak bili i inteligentniji od nas', zaključio je Church.