Zaba
Zaba

Prestižnu nagradu osvojila je kampanja za gotovinske kredite „Živim danas“


 Marketinška kampanja Zagrebačke banke za gotovinske kredite „Živim danas!" osvojila je srebrnu nagradu na prestižnom natjecanju Efma-Accenture DMI Awards 2017 u kategoriji digitalnog marketinga. Nagrade su dodijeljene u srijedu u Rimu, a u ime Zagrebačke banke nagradu su preuzeli Claudio Cesario, General Manager i zamjenik predsjednika Uprave Zagrebačke banke, Dijana Hrastović, članica Uprave Zagrebačke banke i Nikolina Zečić, direktorica Upravljanja iskustvom klijenata i Marketinga.

U Zabinoj kampanji koju je osmislila Real grupa, Zaba je još jednom pokazala razumijevanje za potreba klijenata. „Živim danas“ na primjeru sličajnih prolaznika koji dovršavaju rečenicu „Žao mi je što nikad nisam…“ prati njihovo promišljanje o ostvarivanju neispunjenih želja, ukazujući kako propuštene prilike iz prošlosti mogu zapravo stvoriti planove za budućnost. Ton kampanje je pozitivan, a inspirirana je realnim očekivanjima i željama „običnih“ prolaznika koji uviđaju da se uz pozitivan stav i razmišljanje stvari mogu ostvariti onako kako zamisle. Uz intenzivno emitiranje kampanju se moglo pratiti na televiziji, putem radiopostaja i online, uključujući društvene mreže, te putem internih i eksternih kanala Banke.

Efma-Accenture DMI Awards već šestu godinu zaredom nagrađuje globalno najinovativnija marketinška rješenja u financijskoj industriji. Krajem rujna Zabina je kampanja ušla među šestero finalista u kategoriji digitalnog marketinga, a pobjednici u svakoj od kategorija odabrani su javnim glasovanjem.