Jedna od vodećih svjetskih agencija za odnose s javnošću, agencija Ketchum, provela je globalno istraživanje na uzorku od više od 3.500 žena i muškaraca, kojim su ispitali najpopularnije stereotipe o muškarcima. Prava je istina da su muškarci danas kompleksniji nego ikad. Muškarci diljem svijeta redefiniraju što to zapravo znači biti muškarac i pišu 'novi kodeks muškaraca'.
Ovo su najčešći mitovi o muškarcima u odnosu na rezultate istraživanja.
MIT 1 – MUŠKARCI SE PONAŠAJU KAO DJECA
Muškarci se ne ponašaju u skladu sa svojim godinama? Ne nužno. Ponašanje današnjih muškaraca kompleksno je i slojevito, a ne jednolično. Istraživanje pokazuje da muškarci dijelom usvajaju obrasce ponašanja mlađe generacije, ali dijelom i starije zbog čega situacija više nije crno-bijela.
MIT 2 – KAD SE MUŠKARCIMA NEŠTO SVIDI, RAZGLASE TO SVIMA
Gomila internetskih stranica sa sadržajem za muškarce koji imaju dobar smisao za humor i koji čim vide nešto prikladno to imaju potrebu podijeliti sa svima pomalo gubi na snazi. Jedno od najvećih otkrića studije jest postojanje tzv. 'alfa manfluencera' koji sadržaj koji oni smatraju kvalitetnim dijele isključivo s bliskim prijateljima. Izbirljivi su, vjerni omiljenim brendovima i rođeni vođe čije se samopouzdanje ne treba graditi kroz širenje poruka.
MIT 3 - MUŠKARCI GUBE MOĆ
Mnogi nedavno objavljeni članci i knjige teoretiziraju o padu moći muškaraca koji u novom, digitaliziranom dobu, u kojem žene doživljavaju svoj veliki profesionalni uspon, zapravo postaju nepotreban faktor u radnoj okolini. Ova studija pokazala je da to zapravo i nije tako te da i muškarci imaju još štošta za ponuditi na tržištu rada.
VIDEO Nije za mlađe od 18, ali muškarcima bi mogao spasiti život
4 dobne skupine muškaraca
Osim tri spomenuta mita, studija je istražila poglede na ponašanje i stavove muškaraca u dobi od 18-54 godina po pitanju karijere, dijeljenja online sadržaja, zdravlja, muževnosti i samospoznaje, roditeljstva te međuljudskih odnosa i seksa. Identificirane su i četiri osnovne dobne skupine, odnosno karakteristike njihovih pripadnika.
Prvu skupinu čine 'novi tradicionalisti' u dobi od 18 do 24 godine. Obitelj i prijatelji važniji su im od novca, druženje s prijateljima je bitnije od odlaska na spoj, ne boje se neuspjeha i ne podržavaju često mijenjanje posla. Njihovo je stajalište da posao treba odijeliti od privatnog života.
Druga skupina su 'neumorni osvajači trofeja' u dobi od 25 do 34 godine. Njima su važni izgled i moda. Vježbaju kako bi izgledali dobro, a ne zbog zdravlja, preferiraju poznate brendove, kupuju i putuju. Smatraju da profili na društvenim mrežama reflektiraju njihovu osobnost.
Zatim imamo 'zaboravljenu generaciju X', dobnu skupinu od 35 do 44 godine koju čine samopouzdani muškarci zadovoljni onime što s upostigli u životu te kojima je seks važniji nego drugim skupinama. Vježbaju zbog izgleda i zdravlja, brine ih starenje, ne srame se anti-age pripravaka, najmanje koriste društvene mreže, a na njima se predstavljaju onakvima kakvi zapravo i jesu.
Na koncu imamo 'odstranjivače' u dobi od 45 do 54 godine starosti koji preispituju svoje vrijednosti i ne libe se prekidati odnose s prijateljima i partnerima te usvajati nove obrasce ponašanja. Ponosni su na sve što su stekli, ne razmišljaju o anti-age pripravcima, važnije im je osjećati se dobro nego izgledati dobro te vole putovati.
DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook
-
Zaštitnici hrvatskog neba
Dnevnik Nove TV doznaje kad će Rafalei sljedeći put proparati nebo. Zamjenik zapovjednika HRZ-a: "Situacija nije ista kao s MiG-ovima"
-
Neće biti mandatar
Nakon što je od njega odustao i SDP, što je preostalo Milanoviću? "Operacija nije uspjela, ali..."
-
Ostaci najmanje dvije osobe
Ekshumacija na istoku Hrvatske: "Tijela su pronađena na ulazu u mjesto i to na oranici koja se sve ove godine obrađuje"