U tu igru odnedavno se uključila i Mazda. Nakog globalnog uspjeha svojeg broj većeg SUV-a CX-5, koji je pred tri godine ujedno bio i promotor Mazdinog dinamičnog KODO dizajna i revolucionarne SKYACTIV tehnologije, Mazda je proljetos na tržište lansirala i manji CX-3. Još agresivnija interpretacija KOOD-dizajna s još oštrijim i izražajnijim linijama karoserije nudi upravo onakav doživljaj vožnje kakav je i vizualni dojam koji CX-3 ostavlja. Jedan od najlakših modela u svojoj kategoriji pogonjen je agilnim SKYACTIV motorima, benzincima velikog obujma od 2,0 litara (120 ili 150 KS) i novorazvijenim dizelašem obujma 1,5 litara (105 KS), pa pršti dinamikom i pritom troši iznenađujuće malo goriva – u najštedljivijoj inačici tek 4,0 litre dizela na 100 km. Raspon varijanti neobično je širok za ovu klasu; postoji ih ukupno 17, pa kupci mogu birati između pet razina opreme, tri opcije motora uparenih s ručnim ili automatskim mjenjačem te između prednjeg ili pogona na sva četiri kotača. U najraskošnijem paketu nalaze se elementi koji se u automobilima te veličine rijetko sreću, poput radarskog tempomata, head-up zaslona, potpuno LED prilagodljivih svjetala ili vrhunskog ozvučenja marke Bose, da spomenemo samo neke. Raspon cijena kreće se od 130.500 kuna za osnovni model G120 Emotion, dok najsnažniji G150 s pogonom na sve kotače, automatskim mjenjačem i najbogatijom paketom serijske opreme Revolution Top stoji nešto više od 240.000 kuna.
-
Neće biti mandatar
Nakon što je od njega odustao i SDP, što je preostalo Milanoviću? "Operacija nije uspjela, ali..."
-
Zaštitnici hrvatskog neba
Dnevnik Nove TV doznaje kad će Rafalei sljedeći put proparati nebo. Zamjenik zapovjednika HRZ-a: "Situacija nije ista kao s MiG-ovima"
-
Iz minute u minutu
Predstavnici manjina prelomili: "Podržat ćemo ga za predsjednika Sabora"; bivša ministrica: "Velika koalicija HDZ-SDP za Hrvatsku bi bila najmanja šteta"