Obavijesti Video Pretražite Navigacija

Coca-Cola pokrenula projekt podrške za nezaposlene mlade

Slika nije dostupna
Slika nije dostupna
Novi besplatni obrazovni program povećava konkurentnost mladih na tržištu rada. Prijave traju do 9. studenoga, a radionice će se održavati u Osijeku, Sisku, Splitu i Zagrebu od 15. studenoga.

 Tvrtka Coca-Cola HBC Hrvatska pokrenula je besplatni obrazovni program Coca-Colina podrška mladima kako bi povećala zapošljivost mladih ljudi koji su završili školovanje, ali su nezaposleni. Polaznici će programa imati prigodu steći poslovna i životna znanja i vještine koji su traženi na tržištu rada, ali su nedovoljno zastupljeni u programima formalnoga obrazovanja. Program će se provoditi tijekom tri godine, a u prvoj će godini obuhvatiti 250 nezaposlenih mladih osoba u dobi od 18 do 30 godina, koji ne sudjeluju u drugim programima osposobljavanja, i to u četiri hrvatska grada – Osijeku, Sisku, Splitu i Zagrebu.

Pročitajte i ovo S polica trgovina maknuta Coca-Cola - 1 Nakon objave nalaza Oglasili se trgovački lanci: Proizvodi Coca-Cole vraćaju se na police dućana Ilustracija Opet ih prodaju Coca-Colini proizvodi vraćaju se na police: Oglasila se Fortenova grupa

Provedbom ovoga projekta Coca-Cola želi pridonijeti rješavanju jednoga od najvećih društvenih problema, visoke nezaposlenosti mladih, a uz Hrvatsku program će se provoditi i u drugim članicama skupine Coca-Cola Hellenic. „Mladi su ljudi budućnost svake države te je važno da svi udružimo snage kako bismo im omogućili da rade i svoje karijere grade ovdje u Hrvatskoj. Coca-Cola sa svojim partnerima i uz podršku mjerodavnih institucija tim programom još jednom dokazuje da je tvrtka koja je čvrsto povezana sa zajednicom, koja svojim poslovanjem i širim djelovanjem pomaže rješavanje važnih pitanja te doprinosi ukupnomu razvoju hrvatskoga društva“, ističe Ruža Tomić Fontana, glavna direktorica Coca-Cole HBC za Hrvatsku, Bosnu i Hercegovinu i Sloveniju.

Uz usvajanje znanja i vještina koje mladim ljudima obično nakon izlaska iz obrazovnoga sustava nedostaju, a poslodavcima su itekako važne, razvijat će samopouzdanje te poticati stvaranje dugotrajnih mreža među polaznicima. Program će se u Hrvatskoj provoditi u suradnji s partnerom Grupom Selectio, vodećom grupacijom specijaliziranom za savjetovanje u ljudskim potencijalima i potrazi za kadrovima. Grupa Selectio u programu je zadužena za radionice iz područja životnih vještina. Osim što usvajanjem posebnih vještina povećavaju svoje izglede za pronalaženje posla, polaznici Coca-Colina programa ostaju i u bazi kandidata Grupe Selectio, kojom se koristi velik broj hrvatskih poslodavaca.

Trodnevne radionice obuhvatit će i poslovne vještine, odnosno teme kao što su poslovno planiranje, financijska pismenost, upravljanje vremenom te prodajne i pregovaračke vještine, a vodit će ih iskusni predavači: dr. sc. Predrag Pale, Vesna Kezdorf, dr. sc. Andrej Grubišić, Romeo Jerčić i Vesna Vrga Perović. Program podrazumijeva i sudjelovanje mentora, Coca-Colinih menadžera, koji će mladima prenositi praktična iskustva i savjete za uspješan razvoj karijere. Polaznici će se programa također moći koristiti mrežnom obrazovnom platformom kako bi pristupili dodatnim predavanjima i pronašli korisnu literaturu.

Program Coca-Colina podrška mladima počinje 15. studenoga i trajat će do 15. prosinca ove godine. U Osijeku, Sisku i Splitu radionice će pohađati po pedeset polaznika, a u Zagrebu sto. Nakon završetka će programa svi polaznici koji zadovoljavaju kriterije dobiti i certifikat, a zainteresirani se za sudjelovanje u programu mogu prijaviti do 9. studenoga putem mrežne stranice https://prijava.cocacolinapodrskamladima.hr/.

Potporu su ovome projektu dali Ministarstvo rada i mirovinskoga sustava, Ministarstvo gospodarstva, poduzetništva i obrta, Ministarstvo za demografiju, obitelj, mlade i socijalnu politiku, Hrvatski zavod za zapošljavanje te Hrvatska udruga poslodavaca. U provedbu programa Coca-Colina podrška mladima uključile su se i udruge Institut za stručno usavršavanje mladih, PRONI – Centar za socijalno podučavanje, studentska udruga AIESEC te gradovi Osijek i Sisak, a medijski je partner projekta Hanza media.

 

Povezane teme

Još brže do
svakodnevnih vijesti.

Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju
Još aktualnosti
Još vijesti
Pretražite vijesti

Budite u tijeku s najnovijim događanjima

Obavijesti uključene