Nakon što je preuzela mjesto izvršne direktorice Yahooa, Marissa Mayer započela je s promjenama u kompaniji za koju želi da se prilagodi tržištu na kojem sve veću važnost imaju mobilni uređaji i aplikacije.
Umjesto na kvantitetu kao do sada, ona se želi fokusirati na kvalitetu mobilnih usluga i aplikacija koje ova kompanija pruža te namjerava ukinuti veliki broj trenutno dostupnih aplikacija.
Nove pohvale za Mayer: Evo zašto je ona savršen izbor za Yahoo!
Yahoo je proteklih godina u ponudi imao oko 75 različitih programa, a Mayer sada broj mobilnih aplikacija želi reducirati na samo 12 do 15, s tim da će dio opcija i elemenata iz dosadašnjih aplikacija povezati i predstaviti unutar manjeg broja aplikacija.
Trenutno korisnici moraju skinuti veliki broj individualnih aplikacija, a u budućnosti će sve najvažnije opcije imati dostupne unutar samo nekoliko aplikacija, a ova će integracija Yahooovih usluga ‘oduševiti i inspirirati’ njihove korisnike. Iako Mayer nije spomenula na koje se mobilne aplikacije namjeravaju fokusirati, na Huffington Postu kažu da će to biti financije, sport, e-mail, vremenska prognoza, zabava, vijesti i video.
Mayer trenutno zapošljava inženjere koji će Yahoou u budućnosti pomoći u razvoju ovih naprednih mobilnih aplikacija pa je tako Yahoo ovog tjedna preuzeo kompaniju Alike koja je razvila aplikaciju za pretragu lokalnih restorana i klubova – ovo je već četvrta Yahooova akvizicija od kada je Mayer preuzela Yahoo.
‘Bog, obitelj i Yahoo!'
Da investitori misle da ona radi dobar posao možemo vidjeti i prema kretanju cijene dionice ove kompanije koja je od njenog preuzimanja kompanije, ukupno porasla čak 36 posto.
DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook