Obavijesti Video Pretražite Navigacija
Najpoznatija direktorica:

‘Bog, obitelj i Yahoo!'

Slika nije dostupna
Slika nije dostupna
Marissa Mayer u visokom stupnju trudnoće preuzela je Yahoo koji se nalazio u velikim problemima i pokrenula promjene. U intervjuu novinarki Forbesa otkrila je kako joj je to uspjelo

Dolazak Marisse Mayer na čelnu poziciju Yahooa izazvao je veliku medijsku pažnju jer je ona do tada radila za Google u kojem je navodno dala otkaz samo pola sata prije objave njenog prelaska u redove velikog konkurenta. Osim toga, Mayer je preuzela Yahoo u visokom stupnju trudnoće, što je za neke analitičare bio prilično riskantan potez jer nisu znali kako će ona uvesti toliko potrebne promjene ako će za samo par mjeseci otići na porodiljni dopust.

Transfer godine: Najmoćnija žena Googlea prešla na Yahoo!

Marissa Mayer jod prvog dana kada je zauzela poziciju izvršne direktorice pokušala je unijeti promjene u poslovanju Yahooa, ali i promjene u načinu razmišljanja i rada zaposlenika ove kompanije kojima je jasno poručila da moraju raditi brže i učinkovitije - inače će ih zamijeniti s osobama koje će bolje obavljati taj posao.

Zanimljivo je da je Mayer cijelo vrijeme od preuzimanja Yahooa izbjegavala medije te je tek nedavno dala svoj prvi intervju novinarki Forbesa Pattie Sellers, a detalje iz ovog intervjua prenijeli su na stranici All Things Digital.

U njemu je Mayer predstavljena kao najmlađa izvršna direktorica s Fortune 500 liste te jedna od nominiranih za osobu godine časopisa Time.

Mayer je u razgovoru sa Sellers otkrila kakav joj je bio početak rada u Yahoou te je na pitanje kako se nosila sa situacijom u kojoj se tada nalazila (tijekom trudnoće preuzela je veliku kompaniju koja se nalazila u dugogodišnjim problemima) odgovorila da je, da bi uspjela, morala postaviti ‘nemilosrdne prioritete’, a njeni prioriteti su ‘Bog, obitelj i Yahoo’ - upravo tim redoslijedom.

'Ili radite brže, ili ću naći nekog tko radi brže od vas!'

Što se promjena u kompaniji tiče, kao i više puta do sada, ona je naglasak stavila na mobilnu strategiju. U sklopu te strategije Mayer je zaposlenicima podijelila Appleove telefone i mobilne uređaje koji rade na Androidu jer smatra da oni sami prvo moraju razumjeti i osjetiti mobilne uređaje i operativne sustave kako bi na njima u budućnosti mogli bazirati svoju strategiju te je napomenula da je među Yahooovim zaposlenicima najpopularniji telefon iPhone.

Ono na što će se u ovoj kompaniji orijentirati su usluge koje korisnici najviše koriste na telefonima i koje Yahoo već i sada nudi poput mailova, vremenske prognoze, stanja dionica, sportskih rezultata, praćenja vijesti i dijeljenja fotografija te upravo u njima leži veliki potencijal Yahooa.

Također, kako bi bili konkurentni na mobilnom tržištu, Yahoo će se morati povezati s nekim kompanijama jer, kako prenose na Mashableu, ova kompanija nema vlastiti mobilni operativni sustav, telefon niti vlastitu društvenu mrežu, što znači da bi u budućnosti mogli surađivati s nekim kompanijama koje nude te usluge, no konkretna imena tih kompanija ipak nisu spomenuta.

Iako je još prerano za donošenje konkretnih zaključaka o uspješnosti promjena u Yahoou koje je pokrenula i najavila, čini se da je na dobrom putu i da joj Wall Street vjeruje jer je od njenog dolaska na čelo kompanije cijena dionice Yahooa porasla za oko 18 posto.  

DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook  

Još brže do
svakodnevnih vijesti.

Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju
Još aktualnosti
Još vijesti
Pretražite vijesti

Budite u tijeku s najnovijim događanjima

Obavijesti uključene