Slika nije dostupna
Slika nije dostupna

Gosti hotela putem posebne aplikacije moći će sami odabrati sobu u kojoj će odsjesti, moći će se prijaviti putem pametnog telefona i koristiti telefon kao ključ sobe


Umjesto čekanja na recepciji na kojoj se gosti hotela moraju prijaviti i preuzeti ključ za sobu, u budućnosti bi dolazak u hotele mogao biti potpuno drugačiji i jednostavniji. Već prije dolaska u hotel gosti će putem aplikacije za pametne telefone sami moći odabrati sobu u kojoj će odsjesti – u aplikaciji će se prikazati raspored prostorija i slobodne sobe kako bi se gostima olakšao odabir soba.

Provalnici hakirali elektronske brave i pokrali goste u hotelima!

Vezani članci Slika nije dostupna Prodano 100 milijuna automobila s ključevima s greškom Slika nije dostupna Mursko Središće: Kamionom blokirao most, ključ bacio u rijeku

Prilikom dolaska u hotel neće biti potrebno niti prijaviti se na recepciji, već će se prijava također moći napraviti putem pametnog telefona, a nakon prijave i potvrde vaših podataka smartphone će se moći koristiti i kao ključ hotelske sobe koji će zamijeniti klasične ključeve i kartice kakve se danas koriste.

Osim odabira sobe, prijave i ključa, smartphone, odnosno aplikacija hotela moći će se koristiti i za druge svari pa poput naručivanja hrane i pića u sobu i slično.

Neki su hotelski lanci već počeli s eksperimentiranjem i korištenjem pametnih telefona kao ključeva hotelskih soba, a nedavno su iz Hiltona najavili kako će u budućnosti u njihovim hotelima gosti 'imati potpunu kontrolu nad svojim boravkom', od soba u kojima spavaju do nekih dodatnih opcija koje će biti prilagođene posebno svakom gostu te planiraju uvesti spomenute mogućnosti naručivanja iz sobe i prijavljivanja u hotele putem mobilnih uređaja.

Tehnologija za korištenje pametnih telefona kao ključeva hotelskih soba trebala bi se početi koristiti već sljedeće godine u nekim hotelima ove kompanije u SAD-u, dok širu globalnu primjenu tehnologije možemo očekivati u 2016. godini.

Hoteli će do 2030. u ponudu uvrstiti i - virtualni seks!

Geraldine Calpin iz Hilton Worldwidea novinarima Business Insidera rekla je kako su analizirali komentare i sugestije više od 40 milijuna korisnika njihovih usluga koje su oni s njima podijelili putem društvenim mreža i koje su objavili na stranicama za recenzije hotela te su navedeni noviteti i uvođenje novih tehnologija na tragu tih želja i zahtjeva njihovih gostiju.  

DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook