Slika nije dostupna
Slika nije dostupna

Moto Googlea je uvijek bio 'Ne budi zao', no sada su spremni i platiti kako bi to dokazali.


U srijedu je uprava najveće internetske tražilice otkrila svoje altruističke namjere kroz akciju imena '10 na stotu'. Cilj akcije je privući ljude koji misle da imaju ideje kojima se može svijet promijeniti na bolje.

Vezani članci Koronavirus Kanada se pridružila zemljama s više od milijun oboljelih od COVIDA-19, u Brazilu više od 1000 preminulih dnevno Slika nije dostupna Zabilježite video i postanite dijelom globalnog dokumentarca!

Kao primjer, kompanija je navela kolica 'Hippo', tj. plastični spremnik vode s kotačićima, koji siromašni ljudi trećeg svijeta mogu vući po podu umjesto da vodu nose.

Rok prijava je 20. listopada, nakon čega će Google izabrati 100 najboljih ideja.

Glasovi gledatelja putem interneta izabrat će 20 najboljih, a u siječnju će žiri od svega izabrati 5 najboljih ideja čiji će vlasnici podijeliti 10 milijuna dolara.

Prijaviti se možete ovdje. Svatko može poslati neograničen broj prijava.