Lijevo-zelena koalicija predvođena platformom Možemo! predstavila je u subotu svoje kandidate za 7. izbornu jedinicu među kojima je i Mile Kekin, pjevač grupe "Hladno pivo".


Listu 7. izborne jedinice u toj će koaliciji nositi Rada Borić, a Kekin će biti na 14. mjestu.

Vezani članci Tomislav Tomašević Možemo osvojilo sedam mandata, Tomislav Tomašević: "Pokazali smo im da možemo" Rada Borić Rada Borić otkrila zašto njezinu političku kampanju reklamira Jane Fonda: "Nisam je posebno morala tražiti za podršku"

Borić je naglasila da će "pravi fajt" biti u 1. izbornoj jedinici, ustvrdivši da će Zagreb "napokon pokazati da možemo i moramo drugačije".

Koalicija stranka koju čine Možemo!, Nova ljevica, Radnička fronta, ORaH, Zagreb je naš! i Za grad na predstojeće parlamentarne izbore izaći će u svim izbornim jedinicama, najavila je Borić na konferenciji za novinare u pivnici Medvedgrad.

"U interesu nam je da svi građani izađu, da kažu da je vrijeme za promjene. Neki novi vjetar osjećamo u zraku i neki novu energiju, da nam dođu i mladi ljudi i oni koji su dosad govorili da nemaju za koga glasati. Imaju, jer to smo mi i mi to možemo", poručila je Borić.

Kekin: Priključio sam se koaliciji jer su se dokazali u Gradskoj skupštini; na listi i Ivana Kekin

Mile Kekin rekao je da se priključio toj platformi i koaliciji jer su se dokazali i opravdali njegovo povjerenje kroz ovih par godina u Gradskoj skupštini.

"Dokazali su se od obrane Savice do otkrivanja raznih afera oko štandova, na GUP-u. Ljudi su koji imaju moralni kompas i obranili su ga u poslu u kojem ga je vjerojatno najteže obraniti", istaknuo je Kekin, čija je supruga Ivana Kekin također na listi.

Ivana Kekin rekla je da je "dovoljno mlada, ali i dovoljno stara da joj je dosadilo u opservatorskoj poziciji gledati i komentirati kako je sve lošije". "Ja sam dio tog društva i mislim da moram preuzeti svoj dio odgovornosti", istaknula je.

Tomislav Tomašević rekao je da iza njih ne stoje veliki donatori niti lobiji, već se financiraju isključivo sitnim donacijama građana pa nemaju novaca plaćati jumbo plakate.

Kampanju će, kaže, fokusirati na društvene mreže ili poneke radio-reklame.

Još brže do svakodnevnih vijesti prilagođenih tebi. PREUZMI novu Još lakše do najnovijih vijesti o poznatima. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju