Obavijesti Video Pretražite Navigacija
Oglas

Koja znanja i tehnologije već ove sezone mogu osigurati veću kvalitetu usluge i prihode vlasnicima obiteljskog smještaja?

PR
PR Foto: PR
Pioniri izvrsnih praksi iz svijeta turizma i biznisa okupit će se na Zimmer frei Forumu 15.veljače u Zagrebu kako bi podijelili najnovija iskustva i rješenja za specifične izazove obiteljskog smještaja

U sklopu prvog izdanja Zimmer frei Foruma 2024., pod nazivom Novi horizonti obiteljskog turizma, razmijenit će se najnoviji trendovi i vještine u području tehnoloških inovacija, korisničkog iskustva i upravljanja poslovanjem, koji vlasnicima smještajnih jedinica donose dugoročnu održivost i predvidivost poslovanja, a turistima veću kvalitetu usluge.

Iako smo i prošle godine privukli velik broj turista u Hrvatsku, sezonu su ponovno obilježile boljke masovnog turizma, tradicionalno mala ukupna potrošnja po turistu te relativno kratka sezona. Imajući na umu da više od 60 posto naših kapaciteta čini obiteljski smještaj, legitimno je preispitati koje turiste svojom ponudom privlačimo i je li to najbolje što možemo i želimo, pogotovo kad znamo da posljednje istraživanje „Nulti kvadrant“ pokazuje kako će turisti radije birati kvalitetan smještaj u odnosu na samu lokaciju te kako prvi red do mora više nije najvažnija valuta kojom privlačimo goste.

Dobro osmišljen tehnološki eko-sustav preduvjet je za održivost i učinkovitost poslovanja, štedi vrijeme, podiže kvalitetu i u konačnici profit. Alati i usluge za to već postoje, a vlasnici obiteljskog smještaja koji ih iskoriste, u kratkom roku mogu osjetiti komparativnu prednost u odnosu na sve veću konkurenciju.

PR PR (Foto: PR)

Digitalizacija je ključna za podizanje kvalitete

Kako bi već ovu sezonu dočekali spremni, mali iznajmljivači trebaju razmisliti o nizu prednosti koje digitalizacija poslovanja donosi u vrlo kratkom roku, a ujedno omogućava bolju kontrolu nad svim segmentima poslovanja. U dinamičnom turističkom okruženju, pitanje brzine, jednostavnosti, zaštite podataka i stabilan, svugdje dostupan internet bazični su zahtjevi svakog gosta koji tu razinu hospitalty-a očekuju beskompromisno.

„Vodeći se ključnom porukom da je korisnik uvijek na prvom mjestu, kao vodeći telekom operater na tržištu i partner u digitalizaciji malih, srednjih i velikih poslovnih korisnika, unutar hospitality industrije naše usluge i digitalni alati prepoznati su kao idealna rješenja za unaprjeđenje iskustva gostiju. Osim pokrivenosti 5G tehnologijom koja omogućuje brzu i besprijekornu Internet vezu, tu su i jednako važne usluge Security portfelja koje su namijenjene zaštiti poslovanja kako od krađe osobnih podataka tako i pristupa stranicama koje komuniciraju s hakerskim upravljačkim poslužiteljima. Shvaćajući važnost dostupnosti informacija u današnjem vremenu, usluga Omni omogućuje brzu i personaliziranu komunikaciju s gostima, putem različitih kanala koje gosti preferiraju WhatsApp, Viber, SMS ili RCS. Uslugu Hotel TV, osim premium TV sadržaja, karakterizira i višejezičnost što pridonosi da se svaki gost, pa tako onaj u privatnom smještaju, koristeći TV uređaj, osjeća ugodno tijekom svog boravka. E - punionica za električna vozila odgovara sve većim zahtjevima gostiju za modernim i ekološki osviještenim iskustvom. Hrvatski Telekom prilagođava se evoluciji potreba korisnika, a zajednički cilj svima jest pružanje izvrsnog iskustva boravka gostima i posjetiteljima. Ivana Beli Oštarčević, direktorica sektor za razvoj i upravljanje portfeljem usluga za poslovne korisnike, Hrvatski Telekom

Jedno od izvrsnih digitalnih rješenja nudi i Rentlio, aplikacija hrvatske proizvodnje nastala kao odgovor na stvarne potrebe i probleme iznajmljivača, koja danas ima tisuće zadovoljnih korisnika. „Naši korisnici kroz intuitivno sučelju u cloudu mogu upravljati cijenama, popunjenošću i svim bitnim podacima za svoje objekte. Naš sustav u potpunosti je prilagođen specifičnim potrebama profesionalaca u turizmu koji doslovno u pokretu mogu upravljati svojim smještajnim jedinicama. Mobilni skener omogućava brzi check-in gostiju, fiskalizaciju računa, sve je sinkronizirano, intuitivno i logično za korisnika. U doba kada je vrijeme najveća vrijednost, Rentlio nudi najsigurniji i najbezbrižniji menadžment objekata“, ističe Marko Mišulić iz Rentlija.

PR PR (Foto: PR)

Sudionici Zimmer frei Foruma imati će priliku, između ostalog, saznati kako uspješno kroz postojeća rješenja unaprijediti korisnička iskustva, ali i kako planirati samu tranziciju na nove tehnologije i njezino investiranje.

Sigurna naplata na daljinu, bez prisutnosti gosta te zaštita od otkazivanja u zadnji čas za iznajmljivače je jako bitna, a to je samo dio prednosti koje donosi digitalizacija plaćanja. „Danas je iznajmljivačima, ali i gostima, jako bitna sigurnost, fleksibilnost i garancija naplate po najvišim standardima. Kroz naša platna rješenja omogućavamo vrhunsko digitalno iskustvo svima onima koji se bave turizmom i to u svega par koraka.“ , istaknuo Branimir Zorko, Country Leader, Teya.

Potražnja za kvalitetnim privatnim smještajem u Hrvatskoj konstantno raste. Ponuda privatnog smještaja je sve kvalitetnija, vlasnici privatnog smještaja, kao i ulagači u turizam, trebaju dodatan financijski poticaj kako bi svoje nekretnine bolje uredili, osigurali dodatne kapacitete i ponudili nove usluge. „Preopoznali smo važnost privatnih iznajmljivača za razvoj hrvatskog turističkog sektora i iz tog je razloga naša podrška usmjerena na financiranje mikro, malih i srednjih poduzetnika jednako kao i fizičkih osoba. Uveli smo jednostavan i visokoautomatiziran proces odobrenja kredita jer smo prepoznali da su brzina reakcije na upite i potrebe klijenata, brzo ponuđena rješenja te digitalizacija i automatizacija bankarskih usluga nužni kako bi kvalitetno poslovanje.“ zaključuje Nenad Mećava, izvršni direktor poslovanja s klijentima, Addiko banka.

Interaktivan jednodnevni program okupit će pružatelje obiteljskog smještaja, agencije za upravljanje turističkim smještajima (property management agencijama), investitore u turizmu, online turističke agencije (OTA), web i tehnološke pružatelje usluga, dizajnere interijera i projektante, branding i marketinške stručnjake te predstavnike turističkih zajednica.
Obiteljski turizam čini velik udio u našoj najvećoj gospodarskoj grani i može u budućnosti postati naša strateška prednost i prepoznatljiv brend. Ali da to napravimo, organizatori Irundo i Val grupe komunikacije, smatraju da je prvi korak ulaganje u znanja ključno za repozicioniranje masovne i tradicionalne zimmer frei ponude niske kvalitete, u konkurentan i održiv turistički proizvod visoke kvalitete.

Zimmer frei Forum podržali su Hrvatski Telekom, Mastercard, Teya, Rentlio, Addiko bank, Croatia airlines, LG, Hrvatska turistička zajednica, Turistička zajednica Zagrebačke Županije, Grad Dubrovnik, Grad Makarska,. Colliers International

Više o programu konferencije te kako doći do svog mjesta (link na kotizacije) pronađite na službenoj stranici Zimmer frei Forum. Radi velikog interesa posjetitelja omogućili smo praćenje Zimmer frei Foruma i online putem live streaminga.

PR PR (Foto: PR)

Povezane teme

Još brže do
svakodnevnih vijesti.

Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju
Još aktualnosti
Još vijesti
Pretražite vijesti

Budite u tijeku s najnovijim događanjima

Obavijesti uključene