Obavijesti Video Pretražite Navigacija
PROJEKT VRIJEDAN 365,7 MILIJUNA KUNA

Moguća kašnjenja: Zbog radova posebna regulacija željezničkog prometa u Zagrebu i Zaprešiću

Slika nije dostupna
Slika nije dostupna
Lijevi kolosijek pruge državna granica - Savski Marof - Zagreb zbog remonta će biti zatvoren za promet između kolodvora Podsused Tvornica i Zaprešić od 1. do 14. ožujka u ponoć, a putnike međunarodnih vlakova u tom razdoblju od Zagreba do Savskog Marofa i obratno prevozit će autobusi, izvijestili su iz HŽ Infrastrukture.

Napominjući kako je raspored vožnji zamjenskih autobusa i popis vlakova koji neće voziti na relacijama Zagreb - Savski Marof i obratno objavljen na njihovim web-stranicama, iz HŽ Infrastrukture poručuju da će ostali vlakovi voziti jednim kolosijekom te da su moguća kašnjenja pojedinih vlakova, zbog čega se i ispričavaju putnicima.

Podsjećaju pritom da je riječ o radovima na obnovi pruge koji su već u tijeku (od prošlog ljeta) na dionici Zagreb Zapadni kolodvor - Savski Marof, koja je duga 17,8 km i nalazi se na koridoru RH1, važnom za međunarodni teretni i gradsko-prigradski putnički prijevoz.

Vrijednost tih radova je 365,7 milijuna kuna (bez PDV-a), od čega se veći dio financira iz kredita Svjetske banke, a završetak radova planiran je za ljeto 2022.

Radovi na dionici pruge Zaprešić - Savski Marof završeni su te je na toj dionici, kako ističu, već uspostavljena brzina prometovanja vlakova od 120 km/h, a u funkciju su puštena i stajališta Zaprešić Savska te Brdovec.

Pročitajte i ovo Slika nije dostupna Porast broja zaraženih Alarmantna situacija kod susjeda: "Ljudi koji idu po partijima neodgovorni su i sebični. Možemo zaboraviti na proljeće, možda i ljeto"

Pročitajte i ovo Slika nije dostupna ''On je nositelj diskriminacije'' Grbin oštro o Plenkoviću: ''Uspoređivati HDZ s patnjom židova je ispod svake razine. Ne znam što je ušlo u njega''

Brzina od 120 km/h predviđena je za vlakove i na cjelokupnoj dionici Zagreb Zapadni kolodvor - Savski Marof nakon njezine obnove, kao i da sigurnost i interoperabilnost željezničkoga prometa bude veća, a iz HŽ Infrastrukture kažu da će i troškovi održavanja pruge biti manji i da će se poboljšati mogućnost prijevoza većeg broja putnika u dnevnom prometu.

Povezane teme

Još brže do
svakodnevnih vijesti.

Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju
Još aktualnosti
Još vijesti
Pretražite vijesti

Budite u tijeku s najnovijim događanjima

Obavijesti uključene