Napominjući kako je raspored vožnji zamjenskih autobusa i popis vlakova koji neće voziti na relacijama Zagreb - Savski Marof i obratno objavljen na njihovim web-stranicama, iz HŽ Infrastrukture poručuju da će ostali vlakovi voziti jednim kolosijekom te da su moguća kašnjenja pojedinih vlakova, zbog čega se i ispričavaju putnicima.
Podsjećaju pritom da je riječ o radovima na obnovi pruge koji su već u tijeku (od prošlog ljeta) na dionici Zagreb Zapadni kolodvor - Savski Marof, koja je duga 17,8 km i nalazi se na koridoru RH1, važnom za međunarodni teretni i gradsko-prigradski putnički prijevoz.
Vrijednost tih radova je 365,7 milijuna kuna (bez PDV-a), od čega se veći dio financira iz kredita Svjetske banke, a završetak radova planiran je za ljeto 2022.
Radovi na dionici pruge Zaprešić - Savski Marof završeni su te je na toj dionici, kako ističu, već uspostavljena brzina prometovanja vlakova od 120 km/h, a u funkciju su puštena i stajališta Zaprešić Savska te Brdovec.
Brzina od 120 km/h predviđena je za vlakove i na cjelokupnoj dionici Zagreb Zapadni kolodvor - Savski Marof nakon njezine obnove, kao i da sigurnost i interoperabilnost željezničkoga prometa bude veća, a iz HŽ Infrastrukture kažu da će i troškovi održavanja pruge biti manji i da će se poboljšati mogućnost prijevoza većeg broja putnika u dnevnom prometu.
-
Iz minute u minutu
UŽIVO Dvojica muškaraca bliska Dankinoj majci saslušana na poligrafu: Policija pretražuje kuće
-
Nestala u utorak
U BiH uhitili trojicu koji su tvrdili da imaju informacije o malenoj Danki, nevjerojatno je što su izjavili nakon uhićenja
-
Dramatična potraga
Sigurnosni stručnjak o istrazi oko nestale Danke: "Ne bi se otkazivala potraga da se nije dogodio preokret"