Turistička zajednica Međimurske županije u suradnji s LifeClass Terme Sveti Martin i 50-ak partnera iz javnog i privatnog sektora pokrenula je turističku kampanju pod sloganom "Međimurje daje više!", koja traje od 15. lipnja do 15. rujna 2020.

Galerija


Cilj kampanje je umjesto natjecanja u spuštanju cijena ponuditi dodanu vrijednost turistima te se u vremenu kada je fokus na kontinentalnom turizmu pozicionirati i nametnuti Međimurje kao idealnu destinaciju koja nudi i daje više.

Kampanja je usmjerena na domaće tržište s ciljem privlačenja domaćih gostiju tako da za svakih potrošenih 250 kuna dobiju kupon za jednu od više od 100 ponuđenih besplatnih usluga u destinaciji. Nakon mjesec dana kampanje "Međimurje daje više!” poznati su i prvi rezultati kampanje koju provodi TZMŽ u suradnji s partnerima.

U prvih mjesec dana kampanje podijeljeno je više od 15.000 kupona, a turisti u Međimurju potrošili su više od četiri milijuna kuna ne računajući smještaj, priopćeno je iz Međimurske županije.

Od 15. 6. do 15. 7. 2020. (prvih mjesec dana kampanje) ostvareno je 5186 dolazaka i 12.887 noćenja, dok je prosječni boravak bilo 2,48 dana. Od 1. do 15. srpnja 2020. godine u Međimurskoj županiji ostvareno je 2 % više dolazaka nego u istom razdoblju 2019. godine.

Dolasci domaćih gostiju ostvarili su indeks 102 %, a noćenja 97 % - dakle 2 % više gostiju nego u istom razdoblju prošle godine i praktično isti broj noćenja kao prošle godine u promatranom razdoblju.

Kao rezultat prvih trideset dana kampanje posebno su istaknuli podjelu više od 15.000 kupona kojima gosti ostvaruju više od 100 besplatnih doživljaja, a što je, napominju, potaknulo izvanpansionsku potrošnju gostiju.

Turisti u Međimurju potrošili više od četiri milijuna kuna ne računajući smještaj!

U prvih mjesec dana u Međimurju je ostvarena turistička potrošnja veća od četiri milijuna kuna. Doseg kampanje na društvenim mrežama je više 530.000 pojedinačnih korisnika, dok je doseg putem TV-a u Republici Hrvatskoj više od milijun gledatelja.

Rudi Grula, voditelj ureda TZ Međimurske županije kazao je kako se za domaćeg gosta potrebno izboriti.

"Ovo nije samo kratkoročna kampanja, već je ovo ulaganje u našeg, domaćeg gosta. Mi smo i do sada imali oko 50 % domaćih gostiju, a želja nam je da ta brojka bude i malo veća", ističe Grula te dodaje kako kontinentalni turizam u Europi uvijek počiva upravo na domaćem gostu.

"Domaći gost je bio i uvijek će biti najbolji gost, a upravo je ova, posljednja kriza pokazala koliki je njegov stvarni značaj za uspješan turizam, no za domaćeg gosta se valja izboriti i naša kampanja, sada kada je najteže, usmjerena je upravo na domaćeg gosta. A da smo bili u pravu kada smo se fokusirali na domaćeg gosta, dovoljno govore brojke. U prvih 15 dana mjeseca srpnja ostvarili smo rast dolazaka od 2 % u odnosu na isto razdoblje prošle godine te je kampanja rezultirala potrošnjom u Međimurju većom od četiri milijuna kuna."

Trenutačna popunjenost i interes za buking koji ovih dana bilježe međimurski smještajni objekti bude nadu da ova turistička godine, usprkos svim okolnostima, može biti itekako uspješna, navodi Međimurska županija. 

"Prema našem istraživanju, ali i informacijama dobivenim od vlasnika, kapaciteti u privatnom smještaju do rujna su uglavnom popunjeni, a kuće za odmor s bazenima u cijelosti rasprodane, odnosno 100 % popunjene.

Trend je izrazito pozitivan, a rezultati kampanje nas jako vesele jer u “špici” ljetne sezone i s obzirom na objektivne okolnosti, ostvariti porast broja dolazaka je veliki uspjeh. Izrazito smo zadovoljni i činjenicom da su kampanjom postignuti naši glavni ciljevi - motiv dolaska i dobra turistička potrošnja, i to više od četiri milijuna ne računajući trošak smještaja.

Značajno je i što je kampanja privukla 98 % individualnih gostiju, što govori o njezinoj uspješnoj implementaciji. Svakako idemo dalje s kampanjom i pozivamo sve građane Republike Hrvatske da posjete Međimurje, koje uvijek daje i nudi više" zaključuje Grula.

"Rezultat dugogodišnjeg rada" 

Predsjednik turističke zajednice i župan Međimurske županije Matija Posavec kazao je: "Uspjeh koji je i u ovoj krizi postignut, rezultat je dugogodišnjeg rada naših turističkih djelatnika na svim razinama. Već u ožujku, na samom početku krize, počeli smo raditi na ovoj kampanji te i ove godine kroz program turističkih potpora osigurali 400.000 kuna te dodatnih 100.000 kuna namijenjenih turističkim agencijama.

Kroz program je od 2011. do danas dodijeljeno više od 2 milijuna kuna bespovratnih sredstava iz proračuna Međimurske županije, a kao rezultat danas u Međimurju imamo 84 nova turistička projekata, odnosno proizvoda.

Ne manje važno, s obzirom na posljednju krizu, Županija smo s najmanjom incidencijom koronavirusa u Republici Hrvatskoj, a time i vrlo sigurna destinacija za kvalitetan i ugodan odmor. Međimurje uvijek daje više", kazao je.