Istražitelji koji se bave stravičnom nesrećom kod Novske, mogli bi se baviti i autoprijevoznikom. Kako doznaje Dnevnik Nove TV od Ministarstva prometa, tvrtka iza sebe već ima prekršaje zbog nepoštivanja zakona o radnom vremenu i odmoru svojih vozača.

Galerija


Istraga o nesreći kod Novske mogla bi se okrenuti i prema autoprijevozniku. On je na naš poziv odmah rekao da ne može razgovarati i poklopio.

Vezani članci Rajko Horvat (Foto: Dnevnik.hr) Prometni stručnjak o nesreći koja je potresla Hrvatsku i vozaču kamiona: ''Moguće da je u jednom trenutku imao tzv. mikrosan'' Kamion koji je prouzročio prometnu nesreću u kojoj je poginulo dvoje djece (Foto: Dnevnik.hr) Kočnice i tempomat na kamionu bili su ispravni, vozač je 140 kilometara vozio 90 na sat?

A iz Ministarstva prometa potvrđuju da je otprije poznat inspekciji. I u posljednje tri godine ima dva prekršaja.

„Tvrtka je bila u prekršaju i to pravomoćnom. Kažneni su s 20 tisuća kuna zbog mobilnog rada vozača, a drugi put s tri tisuće kuna“, potvrdio je Mario Madunić, pomoćnik ministra prometa zadužen za kopneni promet i inspekciju.

Vozač kamiona je u svojoj obrani rekao da je večer prije stravične nesreće tražio liječničku pomoć.

„To je bilo predmet njegovog iznošenja u obrani, a to je ušlo i u činjenični opis djela u rješenju o provođenju istrage. Da je zbog stanja u kojem se nalazio pristao da mogu nastupiti štetne posljedice“, kaže Veljko Miljević, odvjetnik vozača.

Sve detalje, primjerice je li smio nastaviti voziti te koju je terapiju dobio, još trebaju utvrditi vještačenja koja slijede.

Miljević kaže da će biti obavljeno sudsko medicinsko vještačenje, s obzirom na ozljede koje su nastupile pri prometnoj nesreći. Obavit će se i prometno vještačenje unutar kojeg će se obaviti i vještačenje po specijalisti za očitavanje tahografa.

Sindikat vozača upozorava kako rade u nemogućim uvjetima. "Nažalost to je danas normalan život vozača - da se za vrijeme pauze, koja traje 9 ili 11, sati može tražiti i liječnička pomoć i ozdraviti i nastaviti dalje", kaže Miljenko Gočin iz Sindikata vozača.

Kažu kako je najveći problem što većini vozača plaća ovisi o prijeđenim kilometrima. Iz Ministarstva kažu da su u posljednje tri godine pojačali nadzor i kazne za autoprijevoznike su se udvostručile.

No što je bilo presudno kao i sve detalje koji su doveli do ove stravične nesreće istražitelji još analiziraju.