Obavijesti Video Pretražite Navigacija
ima li razloga za brigu?

Sezona miriše na uspjeh? Očekuju se dobri rezultati za Uskrs

Adrenalinski park u Kopačkom ritu (Foto: Dnenvik.hr) - 2
Adrenalinski park u Kopačkom ritu (Foto: Dnenvik.hr) - 2 Dnenvik.hr
Aktualno Galerija Jadran u ljetnim mjesecima (Foto: Dnevnik.hr) Jadran u ljetnim mjesecima (Foto: Dnevnik.hr) Foto: DNEVNIK.hr Adrenalinski park u Kopačkom ritu (Foto: Dnenvik.hr) - 1 Adrenalinski park u Kopačkom ritu (Foto: Dnenvik.hr) - 1 Foto: Dnenvik.hr +0 Adrenalinski park u Kopačkom ritu (Foto: Dnenvik.hr) - 2 Galerija 1/3 >>
Upravo autohtoni hrvatski proizvodi, pa i oni s otoka, trebali bi biti dodatna vrijednost našeg turizma. Već u prva tri mjeseca ove godine u njima je uživalo 9 posto više gostiju nego lani. Dobri rezultati očekuju se i za uskrsne praznike. Ipak, nešto sporiji booking za ljeto zabrinuo je turističke djelatnike.

Počela je turistička sezona u Baranji. Proljeće je privuklo prve goste u eko centar u Kopačkom ritu. Upravo Baranja i Slavonija ove godine u fokusu su za turistički rast, a dobre su najave i za Uskrs.

Pročitajte i ovo Baranja obara turistički rekord - 5 Odlične brojke Baranja je već oborila apsolutni rekord broja turista: Osim zbog hrane i prirode, iz jednog razloga dolaze i poslovne žene Slavonija i Baranja ruše rekorde - 4 Slavonija i Baranja Ruše prošlogodišnje rekorde: Turisti ovdje uživaju u langošicama, sami beru salatu, a kad odu još se brže vrate

''Puno je veća popunjenost kapaciteta nego prošle godine, što nas posebno veseli i znači da je Baranja priznata kao izletište i da imamo što ponuditi, da nije turizam samo Jadran i da Baranja može ponuditi sve, od smještaja, restorana, team building aktivnosti'', kazala je Andrijana Blažević iz eko centra.

Top destinacije, poput Dubrovnika, ne bi trebale računati na rast broja gostiju u špici sezone. Jadran u ljetnim mjesecima ionako puca po šavovima. Jedan od razloga sporijeg bookinga nego lani je i nekontroliran rast privatnog smještaja. Već sada Hrvatska ima 9600 objekata više nego lani.

'Nešto je bio sporiji booking za privatni smejštaj. Međutim, i to se pokreće. Kada je Velika Britanija u pitanju, tu je i bila i neizvjesnost oko Brexita, ali evo sve to dolazi na svoje'', ističe Romana Vlašić iz Turističke zajednice Dubrovnik.

Strana tržišta, poput Grčke i Turske, nisu izravna konkurencija Hrvatskoj. To su destinacije turističkih resorta, a u Hrvatskoj individulani gosti ostvare 60 milijuna noćenja.

Glavni zadatak Hrvatskog turizma je povećati kvalitetu i ponudu te na jednakom broju gostiju zaraditi više od rekordnih 10 milijardi eura koje su lani ostavili strani gosti. Ukoliko se uspije, govorit ćemo o uspješnoj 2019. godini.

Dnevnik Nove TV gledajte svakog dana od 19:15, a više o najvažnijim vijestima čitajte na portalu DNEVNIK.hr.

Propustili ste Dnevnik? Pogledajte ga besplatno na novatv.hr

Još brže do
svakodnevnih vijesti.

Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju
Još aktualnosti
Još vijesti
Pretražite vijesti

Budite u tijeku s najnovijim događanjima

Obavijesti uključene