Kako bi sinu, a potom i kćeri mogla baš svakog dana ponuditi nutritivno bogate međuobroke, Martina Gilja i njezin suprug eksperimentirali su u vlastitoj kuhinji i pripremali zdravije varijante grickalica koje djeci nude kao međuobrok, snackove koje mogu ponijeti u školu ili na izlet. Glavna nit vodilja prilikom pripreme grickalica za djecu bila je da jedu što manje industrijski prerađene hrane.
Nakon što su isprobali golem broj recepata i odlučili što bi moglo u proizvodnju, u potpunosti su slušali ukus svoje djece. Svjesni su da su djeca najbolji kritičari i da će oni proizvodi, koji od njih dobiju zeleno svjetlo, proći i kod velikog broja potrošača upravo zbog dječje iskrenosti.
''Sve što njima nije ukusno, znamo da neće proći dalje'', rekla je Martina Gilja.
Mala manufaktura u Zagrebu radi punom parom. Svi proizvodi brenda Nutri Kulti proizvode se ručno. Svaki štapić grisina, svaka loptica za keks posebno se važu, oblikuju, slažu na pleh te peku, nakon čega ih vrijedne ruke triju pekarica iz ovog malog proizvodnog pogona slažu u vrećice i pripremaju za kupce. Osim za samu proizvodnju Martina je zadužena i za nabavu sirovine, vođenje računa, komunikaciju s knjigovodstvom, zaprimanje narudžbi i dostavu. Svaki dan je ispunjen obavezama, ali sve se na kraju isplati.
Nutri Kulti
(Foto:
Nova Studio)
''Djevojke s kojima radim su odlične, predane poslu, nadam se da vole svoj posao jer ga odlično rade i vrlo smo zadovoljni. Najveća nagrada su nam pozitivni komentari na naše proizvode, a najčešće su to oni da imamo odličan dizajn i da su proizvodi jako ukusni. Kad vidim u košarici svoj proizvod, uvijek mi bude toplo oko srca i osjećam ponos i veliku sreću što smo ovdje gdje jesmo'', rekla je Martina.
U projektu Startaj Hrvatska Martina dobiva savjete i dobronamjerne kritike koji će njezinu brendu omogućiti poslovni rast. Svjesna je kako još ne znaju sve i potpuno vjeruje u taj partnerski odnos te se veseli svemu što dolazi na tom putu. Vjeruje kako će gledatelji prepoznati da se njihovi proizvodi rade s velikom ljubavlju, s puno truda i predanosti. Nada se da će po završetku projekta njezini proizvodi biti na redovnim policama SPAR i INTERSPAR trgovina, a da će na tržište izbaciti i još neki novi proizvod.
Što je točno brend Nutri Kulti i po čemu su ovi proizvodi posebni, saznajte u emisiji Startaj Hrvatska 23. listopada na Novoj TV.
Emisija Startaj Hrvatska prati osam poduzetničkih priča i osam odličnih proizvoda koje je Nova TV zajedno sa SPAR Hrvatska odabrala među stotinama prijava pristiglih na projekt Startaj Hrvatska. Samo jedan proizvod postat će Hrvatski HIT-proizvod 2022. godine te zauzeti posebno mjesto na policama svih INTERSPAR i SPAR trgovina diljem Hrvatske.
Sadržaj je napravljen u produkciji Nova Studija, native tima Nove TV, u suradnji s partnerom SPAR po najvišim profesionalnim standardima.