Zagrepčani i svi koji posjećuju glavni grad počet će od ponedjeljka, 6. kolovoza, više osjećati posljedice započetih radova na golemom infrastrukturnom zahvatu - rekonstrukciji rotora u Remetincu, glavnog ulaza u grad. vrijednoj 300 milijuna kuna.

Galerija


U tijeku je proširenje Riječke ulice, koja vodi paralelno uz rotor, kao i gradnja dviju novih cesta koje će služiti kao "zamjena" za rotor. Iz smjera Jadranske avenije sagradit će se cesta uz sami savski nasip, a druga prometnica ići će iz Avenije Dubrovnik pa po zelenoj površini i parkiralištu Zrinjevca. Obje ceste imat će izlaz na Jadranski most, kao i na spojnicu kojom će se povezati istok i zapad, odnosno Jadranska i Avenija Dubrovnik.

Od 2. studenoga zatvara se sam rotor i sav promet bit će prebačen na novosagrađene zaobilazne ceste, potvrdili su u srijedu u Gradu Zagrebu za Jutarnji list.

"Nove ceste imat će dvije trake za oba smjera, a ulaz će biti moguć samo s Avenije Dubrovnik, odnosno Jadranske avenije. Građani Kajzerice ne moraju brinuti da će doći do povećanja prometa jer će biti onemogućeno spajanje na nove prometnice iz tog dijela grada", kaže Nataša Mujčić, projektantica prometnih površina u Institutu IGH.

"Izvodit će se radovi gradnje tunela istok - zapad na -1 razini u duljini od cca 280 metara s dvije odvojene tunelske cijevi. Rampe na sjevernoj strani kružnog toka, Jadranski most - Jadranska avenija, te Avenija Dubrovnik - Jadranski most, proširuju se za jednu voznu traku i prema projektu imaju četiri vozne trake.

Dvije trake ulaze u kružni tok, a dvije trake kao desni skretači ne ulaze u kružni tok. Samo raskrižje bit će semaforizirano, novim prometnim rješenjem isključeno je preplitanje automobila u samom kružnom toku", rekli su pak u Gradu za Jutarnji.

Znakovi privremene regulacije prometa postavit će se već na obilaznici, kod Lučkog te kod Jankomirskog mosta. Zbog radova ujedno će se morati i ukloniti postojeća tramvajska mreža, tako da će već od idućeg ponedjeljka (6. kolovoza) biti obustavljen tramvajski promet između Savskog mosta i Sopota.

Na novom rotoru bit će ograničena brzina na 40 kilometara na sat, a ujedno će biti zabranjen promet vozilima težima od pet tona i višima od 3,5 metra. Prema projektu radovi će trajati 18 mjeseci, a novi rotor bi u promet trebao biti pušten 30. prosinca 2019. godine.