Foto: MVEP.hr
Foto: MVEP.hr

Ministarstvo vanjskih i europskih poslova i Ministarstvo kulture raspisuju, a Hrvatsko dizajnersko društvo provodi otvoreni javno-pozivni Natječaj za oblikovanje vizualnog identiteta i slogana predsjedanja Republike Hrvatske Vijećem Europske unije 2020. godine.


Ocjenjivački sud Natječaja odabrao je pet timova koji će sudjelovati u Natječaju kao pozvani natjecatelji, a svi ostali se pozivaju da prisustvuju usmenom brifingu u ministarstvu vanjskih poslova u ponedjeljak 09. travnja u 11 sati.

Vezani članci Promotivni spot #EU2020HR Pogledajte kako smo s predstavili Europskoj uniji: "Sjećam se Hrvatske same na grubom moru, vratili smo se kući" Premijer Plenković održao konferenciju o predsjedanju Vijećem Europske unije - 1 Premijer Plenković o Vijeću EU-a: Europski proračun "bit će najvažnija tema hrvatskog predsjedanja"

Natječajni rad treba sadržavati prezentaciju idejnog rješenja originalnog identiteta predsjedanja Republike Hrvatske Vijećem Europske unije 2020. godine, sa svim karakterističnim vizualnim elementima te definiranjem njihovih međuodnosa i pravila korištenja. Rad također treba sadržavati prezentaciju slogana, njegov jezično-značenjski koncept te njegovu varijantu na barem još engleskom jeziku.

Prezentacija  reba sadržavati:

1. idejni projekt vizualnog identiteta

- prikaz sustava boja i tipografskih pisama

- prikaz karakterističnih odnosa osnovnih elemenata vizualnog identiteta

2. prijedlog slogana

- jezično rješenje slogana, barem na dva jezika

(obavezno hrvatski i engleski)

- prikaz osnovnih grafičkih standarda slogana

3. prikaz primjera primjene vizualnog identiteta i slogana (najmanje 5, a najviše 10 primjera relevantnih za predloženi koncept, koji obvezno uključuju primjenu na plakatu, internetskoj stranici i naslovnici programske knjižice) te nekoliko primjera promidžbenog materijala (primjerice, poklona).

Prikaz strategije faznog predstavljanja vizualnog identiteta s obzirom na nemogućnost javnog korištenja samog znaka do početka predsjedanja, odnosno do službenog predstavljanja znaka.

4. tekstualno obrazloženje koncepta.

Rok za primanje natječajnih radova jest 2. srpnja 2018. do 17 sati, a sve informacije možete pronaći ovdje.