Tako je Dnevnik Nove TV danas emitiran u novoj vrhunski opremljenoj televizijskoj redakciji. Radi se o najznačajnijoj promjeni u posljednjem desetljeću za ovu informativnu emisiju koja je ujedno i najgledanija u Hrvatskoj od 2010. godine, a taj status drži i danas (izvor: Nielsen Audience Measurement, AMR, Target: 4+, Period 8.9.2014. – 7.9.2015)
Pročitajte i ovo
Gost Dnevnika Nove TV
Boris Jokić: "Nema nesložnije skupine od hrvatske desnice, a Kekin i Raspudić ne pomažu svojim suprugama"
nova zabrana
Mještani prosvjeduju zbog komunalne odluke koja im je otežala život: "Ovo je otok starčadi koja ne može sama više..."
Ovako je izgledala izrada novog studija Dnevnika Nove TV
Konstantna znatiželja motivira više od pedeset novinara reportera, urednika i voditelja na čelu s direktoricom informativnog programa Ksenijom Kardum da otkrivaju još neistražene načine kako gledatelje pravovremeno i objektivno informirati i priuštiti im neviđeno televizijsko iskustvo. U tome će im pomoći vrhunski opremljeni i najveći news studio u Hrvatskoj i šire.
O kvaliteti njihovog rada govore podaci da je Nova TV najgledanija televizija u udarnom terminu od 2009. godine (izvor: Nielsen Audience Measurement, TG: 18-54, PT: 19-23, Period 2003 - 2015), a ujedno i najomiljeniji TV kanal u Hrvatskoj (izvor: Brandpuls, 2014&2015) dok je Magazin Provjereno koji u prosjeku prati više od 400.000 gledatelja, najgledaniji istraživački magazin (izvor: Nielsen Audience Measurement; TG: 4+; Period: 2014-2015). Ovo je potvrda kako je Dnevnik Nove TV i dalje prvi izvor informacija gledateljima čime pokazuje da je uvijek korak ispred konkurencije.
Velikim partijem Nova TV proslavila 15 godina
''Misija Nove TV je ista kao i prvog dana, uz najbolju ekipu profesionalaca i njihov timski rad informirati naše gledatelje pravovremeno, istinito i objektivno. Osjećamo veliku odgovornost prema povjerenju koje nam naša publika ukazuje svakim danom, stoga stvaramo nove standarde ali i trendove. Uvjeren sam kako je petnaest godina neprestanog rada potvrda da smo na dobrom putu da zadržimo vodeće mjesto na medijskoj sceni. U tome će našem informativnom timu pomoći i nova vrhunski opremljena news redakcija kakvu najgledaniji Dnevnik u zemlji i treba imati. – rekao je predsjednik uprave Nove TV Dražen Mavrić.
Direktorica Informativnog programa Nove TV Ksenija Kardum ovim povodom je izjavila:
''Iznimno sam ponosna na svoj tim koji svaki dan iznova potvrđuje da svoj posao radi kvalitetno i drugačije od ostalih. Otvorili smo nove granice izvještavanja te stvorili nova prepoznatljiva medijska lica. U ovih deset godina, kroz Dnevnik Nove TV i informativni magazin Provjereno, izvještavali smo o svim najvažnijim događajima hrvatskog društva i svijeta, a uz sve to ostala je jedna konstanta koja nas je vodila-strast prema našem poslu i odgovornost prema gledateljima. Novi vizualni identitet TV studija kruna je naše stalne posvećenosti da našim gledateljima donesemo uvijek informaciju više. Transformacija našeg TV studija dodatno će istaknuti jedinstvene atribute informativnog programa Nove TV na medijskoj sceni– vrhunske HD kamere i najveći video zid na ovim prostorima u najvećem news studiju u Hrvatskoj i šire. Stvaramo novu eru informiranja u Hrvatskoj i zaista je divan osjećaj biti dio te medijske povijesti.''
Redakcija informativnog programa svaki dan posljednjih deset godina kreira relevantan sadržaj kojim izvještava o svim ključnim događajima iz Hrvatske i svijeta. Cjelokupan doživljaj vijesti donosi kroz pripremu i izradu TV priloga, live javljanja s mjesta događaja, izvanrednih vijesti, virtualne reportaže te video zid gdje kroz moderna grafička rješenja prezentira rezultate nezavisnih istraživanja Nove TV o ključnim društvenim i ekonomskim temama. Gledatelji su kao relevantan izvor informacija o političkoj sceni prepoznali i istraživanje javnog mijenja Crobarometar koje objavljuje Nova TV. Ustrajan i jedinstven pristup radu je konstanta Dnevnika Nove TV zbog čega je njihov potencijal prepoznat od strane gledatelja te je Dnevnik Nove TV u zadnjih 365 dana čak 359 puta bio najgledanija središnja informativna emisija (izvor: Nielsen Audience Measurement, AMR, Target: 4+, Period 8.9.2014. – 7.9.2015).
Svoju je vodeću poziciju Dnevnik Nove TV dodatno potvrdio kao nagledanija informativna emisija prilikom sučeljavanja predsjedničkih kandidata u 1. i 2. krugu 2014. godine te na dan izbora, a nagledanija je bila između ostalog i Specijal emisija Predsjednički izbori te središnje i izvanredne informativne vijesti o hrvatskim braniteljima na Markovom trgu.
Nova TV ove godine slavi petnaest godina postojanja i deset godina Dnevnika Nove TV čime vodeća komercijalna televizija na medijskoj sceni potvrđuje da je sinonim za tv program vrhunske kvalitete u svim segmentima – od objektivnog i relevantnog informativnog programa do vrhunskih i najgledanijih zabavnih formata.
DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook