Sjajan uspjeh našeg sportskog portala Gol.hr. Upravo njima i odličnom timu Digitalnog odjela Nove TV pripala je najsprestižnija nagrada za odnose s javnošću Grand Prix, i to u kategoriji digitalne komunikacije s projektom praćenja Europskog nogometnog prvenstva.


Na dodjeli nagrade Hrvatske udruge za odnose s javnošću Nova TV je Grand PRix osvojila s projektom praćenja Europskog prvenstva na portalu GOL.hr.

Vezani članci Mislav Bago, Sabina Tandara Knezović i Ivana Petrović (Foto: PR) Vjerodostojnost, objektivnost i pravovremenost već desetu godinu za redom čine Dnevnik Nove TV najgledanijim Slika nije dostupna Ekipa koja stvara najbolji sportski sadržaj na internetu otkriva najambiciozniji projekt do sada

"Pripreme i realizacija projekta su trajali više od šest mjeseci i svatko je dao svoj doprinos koji je doveo do ovog priznanja. Naši novinari GOL.hr-a su svakodnevno donosili novosti iz Francuske, tim digitalnog marketinga je vodio projekt i brinuo o promociji, Tehnika je omogućila funcioniranje aplikacija i čitavog portala, grafička dizajnerica Katarina Rajić je opremala članke i aplikacije s vizualima, On air i produkcijska grafika su brinuli za izradu promo spotova te videa za prijavu projekta na Grand PRix, a Prodaja je projekt ponudila klijentima i na taj način ga monetizirala. Sinergija različitih odjela je dovela do uspjeha čitavog projekta i zato se ovom prilikom želimo zahvaliti svima na njihovom doprinosu", rekao je Domagoj Repač, Digital strarteg i voditelj nagrađenog projekta GOL.hr-a.

"Iz Francuske je svakodnevno za Gol.hr izvještavao naš Ivica Medo, jedan od najpoznatijih sportskih novinara u Hrvatskoj. Ondje je bio dio ekipe sportske redakcije Nove TV predvođene iskusnim reporterom Stipom Sladoljevim. Gol.hr je tako svakodnevno iz Francuske prenosio snimke atmosfere, uživo press konferencije i donosio zanimljive intervjue. Mi koji smo bili u redakciji brinuli smo se o tekstualnim prijenosima uživo, vijestima o ostalima reprezentacijama i svemu važnome vezano za EURO', kaže nam Ivan Šimac, urednik portala Gol.hr, čiji je tim uz veliki trud fenomenalno odradio novinarski dio posla. Slika nije dostupna Ekipa koja stvara najbolji sportski sadržaj na internetu otkriva najambiciozniji projekt do sada "Drago mi je što smo osvojili nagradu Grand Prix za digitalnu komunikaciju sa projektom praćenja Europskog nogometnog prvenstva na našem portalu Gol.hr. To govori da zaista uspješno slijedimo svoju viziju multimedijalne, najjače multimedijalne platforme u Hrvatskoj", rekla je nakon uručenja nagrade Ivana Galić Baksa, direktorica marketinga, PR-a i korporativnih komunikacija Nove TV.

Nova TV ujedno je bila i jedini prijavitelj na ovogodišnjem Grand PRixu koja je u finale ušla sa čak pet projekata. Podsjetimo, u kategoriji društveno odgovorno poslovanje u finalu su bili s projektom pod nazivom „Integrirano partnerstvo za kontinuirano osnaživanje projekta ”Želim život Zaklade Ana Rukavina“, u kategoriji politička komunikacija s projektom „Nova TV – izbori 2016.“, u kategoriji za unutrašnju komunikaciju nam je u finalu bio projekt „Novosti na Novoj – nova razina internog komuniciranja“, a u kategoriji za komunikacijsku strategiju „Supertalent 2016. – Više od TV showa“.