Slika nije dostupna
Slika nije dostupna

Nova TV je i u 2017. godini dokazala kako donosi najkvalitetniji sadržaj i kako je uvijek prvi odabir gledatelja. Na dan finalne borbe Mirka Filipovića portal DNEVNIK.hr bio je najčitaniji internetski medij u Hrvatskoj.


Nova TV je na Staru godinu (31.12.2016.) i na Novu godinu (01.01.2017.) bila najgledaniji TV kanal na ciljnoj skupini 4+ i na ciljnoj skupini 18-54. Doma TV se može pohvaliti time da je prvog dana 2017. godine u udarnom terminu bila drugi najgledaniji TV kanal na ciljnoj skupini 18-54 (nakon Nove TV). Time je kao specijalizirani kanal bila gledanija od svih matičnih kanala osim Nove TV, na hrvatskom TV tržištu.

Vezani članci Ecija Ojdanić (Foto: Mirko Janković) Kad i s 45 imaš tijelo boginje poput naše poznate glumice, na sebe možeš odjenuti što god želiš Zvonimir Lešić (Foto: Youtube Screenshot) ''Moj si milijun'' uskoro i u klubovima? Poslušajte pjesmu čije stihove nećete moći izbaciti iz glave!

Najgledaniji program zadnjeg dana 2016. je bio Dnevnik Nove TV, kojeg je pratilo gotovo 800.000 gledatelja te je ostvario 40% udjela u gledanosti, na ciljnoj skupini 4+. Gledatelji su prvog dana 2017. godine također najvjerodostojnije informacije saznali u Dnevniku Nove TV, kojeg je pratilo gotovo 840.000 gledatelja te je time ostvario 40% udjela u gledanosti.

Nakon Dnevnika Nove TV gledatelji su uz male ekrane navijali za našeg borca Mirka Filipovića, koji je pobjedom protiv Amira Aliakbarija u finalu postao je prvak japanske organizacije Rizin osvojivši World Grand-Prix! Emisiju Rizin Fighting World Grand Prix 2016 je 31.12.2016. na Novoj TV pratilo je u prosjeku gotovo 616.000 gledatelja, a ostvarile su u prosjeku 32% udjela u gledanosti na ciljnoj skupini 4+. Doseg koji je ostvarila emisija Rizin Fighting World Grand Prix 2016 je 1.140.028 gledatelja.

Uživo Mirkovu je borbu na portalu Gol.hr pratilo 208.000 korisnika. A naknadno je snimku pogledalo 430.000 korisnika. Takav izuzetni rezultat doprinio je tomu da je DNEVNIK.hr toga dana bio najčitaniji internetski medij u Hrvatskoj i ostvario je čak 6.500.000 pregleda stranice (izvor: Gemius) te 1.200.000 video pregleda. Takav rezultat dodatno potvrđuje lidersku poziciju Nova TV grupe na hrvatskom medijskom tržištu.

Već devetu godinu za redom Nova TV na ciljnoj skupini 18-54 donosi najgledaniji novogodišnji program. Tako je i ove godine emisija 'I godina Nova 2017' gledateljima omogućila zabavu uz brojne glazbene zvijezde i glumce koji su izmamili osmjehe. Emisija je ostvarila 31% udjela u gledanosti.