Slika nije dostupna
Slika nije dostupna

Nova TV je i u 2017. godini dokazala kako donosi najkvalitetniji sadržaj i kako je uvijek prvi odabir gledatelja. Na dan finalne borbe Mirka Filipovića portal DNEVNIK.hr bio je najčitaniji internetski medij u Hrvatskoj.


Nova TV je na Staru godinu (31.12.2016.) i na Novu godinu (01.01.2017.) bila najgledaniji TV kanal na ciljnoj skupini 4+ i na ciljnoj skupini 18-54. Doma TV se može pohvaliti time da je prvog dana 2017. godine u udarnom terminu bila drugi najgledaniji TV kanal na ciljnoj skupini 18-54 (nakon Nove TV). Time je kao specijalizirani kanal bila gledanija od svih matičnih kanala osim Nove TV, na hrvatskom TV tržištu.

Vezani članci Frano Ridjan Frano Ridjan poručio: ''Budite uvijek jedni za druge, cijenite ono što drugi rade i ostanite kući'' Marija Miholjek Marija Miholjek: ''Puno je pitanja na koja ne znamo odgovore, ali odgovornost je sada na svima nama''

Najgledaniji program zadnjeg dana 2016. je bio Dnevnik Nove TV, kojeg je pratilo gotovo 800.000 gledatelja te je ostvario 40% udjela u gledanosti, na ciljnoj skupini 4+. Gledatelji su prvog dana 2017. godine također najvjerodostojnije informacije saznali u Dnevniku Nove TV, kojeg je pratilo gotovo 840.000 gledatelja te je time ostvario 40% udjela u gledanosti.

Nakon Dnevnika Nove TV gledatelji su uz male ekrane navijali za našeg borca Mirka Filipovića, koji je pobjedom protiv Amira Aliakbarija u finalu postao je prvak japanske organizacije Rizin osvojivši World Grand-Prix! Emisiju Rizin Fighting World Grand Prix 2016 je 31.12.2016. na Novoj TV pratilo je u prosjeku gotovo 616.000 gledatelja, a ostvarile su u prosjeku 32% udjela u gledanosti na ciljnoj skupini 4+. Doseg koji je ostvarila emisija Rizin Fighting World Grand Prix 2016 je 1.140.028 gledatelja.

Uživo Mirkovu je borbu na portalu Gol.hr pratilo 208.000 korisnika. A naknadno je snimku pogledalo 430.000 korisnika. Takav izuzetni rezultat doprinio je tomu da je DNEVNIK.hr toga dana bio najčitaniji internetski medij u Hrvatskoj i ostvario je čak 6.500.000 pregleda stranice (izvor: Gemius) te 1.200.000 video pregleda. Takav rezultat dodatno potvrđuje lidersku poziciju Nova TV grupe na hrvatskom medijskom tržištu.

Već devetu godinu za redom Nova TV na ciljnoj skupini 18-54 donosi najgledaniji novogodišnji program. Tako je i ove godine emisija 'I godina Nova 2017' gledateljima omogućila zabavu uz brojne glazbene zvijezde i glumce koji su izmamili osmjehe. Emisija je ostvarila 31% udjela u gledanosti.