Obavijesti Video Pretražite Navigacija
Lideri na Mediteranu

Njemački turistički novinari stigli u Dubrovnik: Najavljuju više dolazaka

Slika nije dostupna
Slika nije dostupna
Ni kiša i loše vrijeme nisu umanjili oduševljenje njemačkih turističkih novinara koji su krenuli u upoznavanje Dubrovnika. Njih 90 stiglo je s početkom priprema za iduću turističku sezonu, za koju već sada najavljuju više dolazaka. Njemački gosti jedni su od glavnih razloga što je hrvatski turizam ove godine postao lider na Mediteranu.

'Pravi je doživljaj kad uđete u grad kroz velika vrata, sve je puno veće nego što sam zamišljala', kaže Miriam, njemačka novinarka. Franjevački samostan, knežev dvor, novinari će obići sve znamenitosti. 'Temeljito ćemo upoznati Dubrovnik. Već smo vidjeli prezentacije i najave novih projekata i hotelske ponude', kaže Miriam.

Pročitajte i ovo Turisti u Veneciji Smanjit će gužve? Ovo je prvi grad u svijetu koji turistima naplaćuje ulaz: Pogledajte kolike su kazne za švercere Pitanje hotela Belveder Slika Dubrovnika Trebao je biti luksuzni hotel, a već 20 godina je ruševina: "Fantastičan projekt za koji je bilo i novca, ali je bio zaustavljan više puta"

Upravo je njemačko tržište u prošloj sezoni imalo ponajveći rast i u dolascima i u noćenjima. 'Sa njemačkog tržišta ima milijun više noćenja nego u ovom periodu prošle godine, znači u prvih 9 mjeseci to je oko 200 tisuća turista više', kaže Milo Sršen, zamjenik direktorice TZ.

>> Dubrovačke golubove zbunilo pomicanje sata!

Stoga i ne čudi da je ovogodišnji plavi cvijet za organizatore putovanja pripao vodećoj svjetskoj putničkoj agenciji, koja je i sama sudjelovala u porastu gostiju s njemačkog tržišta. Nastavak trenda povećanih dolazaka najavljuju i Hrvati i Nijemci.

'Odnos cijene i kvalitete je baš kakav mi trebamo. Poboljšana je hotelska ponuda, dakle, hrvatski turizam se odlično razvija i to nam se jako sviđa', kaže Peter Frankhauser, predsjednik Uprave Thomac Cook AG. 'Oni dogodine šire program, imali su ove godine nekih 160 hotela, dogodine imaju 41 više, znači nekih 200 hotela', kaže Mato Radić, predstavnik TZ u Frankfurtu.

U prilog hrvatskom turizmu ide u ulazak u Europsku uniju, kada će gostima iz Njemačke biti još lakše za svoj odmor odabrati upravo Jadran.

DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook  

Još brže do
svakodnevnih vijesti.

Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju
Još aktualnosti
Još vijesti
Pretražite vijesti

Budite u tijeku s najnovijim događanjima

Obavijesti uključene