Slika nije dostupna
Slika nije dostupna

Zadovoljan gost najbolja je reklama za turizam, a do zadovoljnog gosta vode recepcionari, konobari ili vozači svi oni koji rade u turzimu. Godišnje nagrade Hrvatske turističke zajednice stoga i nose naziv Čovjek - ključ uspjeha u turizmu.


Anica Daničić, najbolja hotelska domaćica 2011., koja radi kao domaćica u hotelu Belleveu, radni dan započinje u 7 ujutro. 'Iz kompjutera izvadim sve podatke, taj raspored prenosim svome timu i onda počinje čekiranje svih prostora', pojašnjava.

Vezani članci Hrvatsko tržište rada (Foto: Dnevnik.hr) - 3 Nezaposleno 158.000 ljudi, a poslodavci traže radnike izvan zemlje: ''Struktura obrazovanja i potrebe tržišta nisu u skladu'' Brojke nisu iznenadile stručnjake (Foto: Dnevnik.hr) - 2 Sve bolji uvjeti rada, a traži se i radnik više: ''Bez nekih daljnjih, tri mjeseca, pa ponovo tri mjeseca. Sad je nakon tri mjeseca za stalno i to je super''

Prije nego gosti stignu sve mora biti spremno, a gotovo da ne postoje nemogući zahtjevi. 'Imali smo jedne goste koji su svake večeri željeli u apartmanu drugu nijansu cvijeća, u nijansi orhideje koje su željeli svaku večer na svome krevetu', prisjetila se.

Prvo što goste dočeka u hotelu je recepcioner. Željko, koji već 37 godina radi na recepeciji hotela Hilton Imperial, tvrdi najvažniji je osmjeh. 'Ako ste vi raspoloženi i nasmiješeni to sve utječe na gosta i on je odmah raspoloženiji', kaže Željko Soče, najbolji recepcioner 2011.Hotelski gosti upravo na recepciji saznaju odgovor na sva svoja pitanja, pa bila ona i neobična.