Obavijesti Video Pretražite Navigacija
'Turizam je biznis'

Lorencin: Potrebne su promjene u turizmu

Slika nije dostupna
Slika nije dostupna
Ministar turizma Darko Lorencin ustvrdio je kako je potreba za promjenama u turizmu odnosno u njegovoj strukturi i infrastrukturi neminovna, što će rezultirati drugačijem percipciranju turizma kao iznimno važnog sektora u hrvatskom gospodarstvu.

'Poznato je da se zalažem za bolju razinu ponude i proizvoda koja će Hrvatskoj omogućiti produljenje turističke sezone', rekao je Lorencin sudjelujući na panel diskusiji na temu 'If You haven't Been to Croatia, You're F***ing Idiot' u sklopu ovogodišnjeg 6. Weekend Media Festivala, najvećeg regionalnog okupljanja komunikacijske industrije.

Darko Lorencin je dodao kako u turistički proizvod treba implementirati aktivnosti poput sportskih i kulturnih događanja koje će privući goste tijekom svih 12 mjeseci. Hrvatska mora, drži on, ciljati na turizam koji ima izdignutu kvalitetu i koji će biti integriran u ekonomiju kako bi i sami građani imali koristi od toga.

'Turizam je biznis. Mi želimo masovni i kvalitetni turizam s više proizvoda, gdje će financijski efekti biti još veći', poručio je Lorencin.

Direktorica Glavnog ureda HTZ-a Meri Matešić izrazila je zadovoljstvo rezultatima dosadašnjeg dijela turističke sezone istaknuvši kako porast od pet posto više dolazaka i tri posto više noćenja govori o uspješnosti sezone.

"Pred nama je istraživanje tržišta i izrada novog strateškog marketing plana koji će definirati našu strategiju tržišta, marketinga i komunikacije u idućih pet godina", najavila je Matešić.

Dodala je kako će se upravo temeljem tog istraživanja tržišta definirati i budući marketinški planovi za promotivnu strategiju.

Na kritiku slavnog američkog TV producenta hrvatskog podrijetla Petera Radovicha, koji je sudjelovao u diskusiji, da je Hrvatska marketinški premalo prisutna na američkom tržištu, Matešić je naglasila kako HTZ svoj marketing plan radi shodno mogućnostima i budžeta.

"HTZ je aktivna na američkom tržištu već dugi niz godina i usmjerena je na suradnju s tamošnjim tour operatorima, agencijama i medijima koji nas nerijetko svrstavaju u jednu od top svjetskih destinacija", rekla je Matešić dodavši kako marketinški budžet HTZ-a za 18 tržišta iznosi oko 15 milijuna eura. (Hina)

Pročitajte i ovo Rijeka Ušao u top 10 Jedan grad doživio nikad bolji početak turističke sezone: Turbulentna prošlost, lijepa priroda i more odlična su kombinacija Ljetovanje - 3 Ljeto je sve bliže Mnogi već planiraju godišnji odmor, a čini se da će trebati podebljati budžet: "Pred nama je rekordna sezona"

DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook  

Još brže do
svakodnevnih vijesti.

Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju
Još aktualnosti
Još vijesti
Pretražite vijesti

Budite u tijeku s najnovijim događanjima

Obavijesti uključene