Obavijesti Video Pretražite Navigacija
Analiza Gabrijele Kišiček

Komunikacijska stručnjakinja otkrila što su političke arene 21. stoljeća: "Političari u njih definitivno moraju stupiti"

Aktualno Galerija Gabrijela Kišiček - 1 Gabrijela Kišiček - 1 Foto: DNEVNIK.hr Gabrijela Kišiček - 2 Gabrijela Kišiček - 2 Foto: DNEVNIK.hr Gabrijela Kišiček - 3 Gabrijela Kišiček - 3 Foto: DNEVNIK.hr +0 Gabrijela Kišiček - 4 Galerija 1/4 >>
Gabrijela Kišiček se u Dnevnik Nove TV osvrnula na predizbornu kampanju.

Komunikacijska stručnjakinja Gabrijela Kišiček u Dnevniku Nove TV je komentirala dosadašnji tijek kampanje za parlamentarne izbore.

"Funkcija kampanje jest da se približi onima koji ne znaju kome dati svoj glasi, da političari predstave svoje programe i sami sebe. Tako da može biti iznimno važna ako je dobro osmišljena i realizirana. Političari ne nastupaju samo na skupovima i u medijima, nego idu direktno među birače koji onda mogu prepoznati nekoga u koga mogu imati povjerenja, tko će adresirati njihove probleme i pokazati mogućnost i želju da ih riješi. Tako da kampanja itekako može biti važna", rekla je.

Pročitajte i ovo Plaće - 2 hladan tuš Veliko razočaranje za mnoge radnike u javnom sektoru: "To stvarno nije pošteno"; Ministar u Dnevniku Nove TV objasnio što se dogodilo

Kampanju je dosad obilježila svađa predsjednika Zorana Milanovića i ministra Olega Butkovića.

"Kampanja može navesti ljude da odu na birališta, ali ih može od toga i odvratiti, pogotovo ako je komunikacija u kampanji neprimjerena, što smo imali prilike slušati posljednjih dana. Dvojica visokopozicioniranih političara zapravo trivijaliziraju i banaliziraju probleme ljudi te politika postaje predmet poruge", objasnila je.

"Može se dogoditi da ljudi kažu: 'Svi su oni isti i ja se ne želim miješati u to' te onda odlučiti da neće izaći na izbore. Loša komunikacija na birače može djelovati kontraproduktivno", dodala je.

Pročitajte i ovo Zoran Milanović - 12 Aktivan na mrežama Milanović objavio fotografiju i poslao znakovitu poruku: "Sve znate!"

Društvene mreže, smatra Kišiček, postale su politička arena 21. stoljeća.

"Političari u tu arenu definitivno moraju stupiti, ali važno je da znaju dobro kreirati sadržaj za platformu na kojoj objavljuju i za publiku kojoj se obraćaju. Najgore je kada nešto djeluje forsirano, kada političar mora nešto raditi pa izgleda neautentično i neprirodno. Važno je birati dobrog političara i dobar sadržaj za određenu mrežu. Tek tada to može biti uspješno", pojasnila je.

Također se osvrnula na dosadašnji tijek kampanje.

"Počela je žestoko, onda se u nekim trenucima umirila, a sad se ponovo zahuktala. Međutim, uvijek je onaj tko je glavni pokretač žestokog, napetog i neprimjerenog upravo Zoran Milanović, koji svojim nastupima bira meta s kojima se obračunava pa dolazi do apsurda da jedna krava postaje glavni akter kampanje", zaključila je.

Dnevnik Nove TV pratite svaki dan od 19 sati, a više o najvažnijim vijestima čitajte na portalu DNEVNIK.hr

Propustili ste Dnevnik? Pogledajte ga besplatno na novatv.hr

Još brže do
svakodnevnih vijesti.

Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju
Još aktualnosti
Još vijesti
Pretražite vijesti

Budite u tijeku s najnovijim događanjima

Obavijesti uključene