Odgovore donosi edukativni paket „Ideološki izazov: edukativni materijal o političkim ideologijama“, koji su u sklopu četvrtih Dana medijske pismenosti predstavili Agencija za elektroničke medije i UNICEF.
Pročitajte i ovo
Sve je manje djece pred TV ekranom bez nadzora
Portal medijskapismenost.hr
'Djeca u Hrvatskoj pred televizorom 10, a na internetu pet sati tjedno'
Lokalni izbori mnogim su mladima i prva prilika da nekome daju svoj glas. Kako bi se bolje snašli u političkom labirintu, pomoći im mogu nastavnici u školama održavajući interaktivne radionice koje uključuju kvizove, igre i videomaterijale u produkciji Televizije Student koji na zanimljiv način objašnjavaju što su to metaideologije te kako prepoznati monizam, pluralizam i populizam. Autori ovog materijala su Marijana Grbeša i Berto Šalaj, profesori na Fakultetu političkih znanosti Sveučilišta u Zagrebu.
Edukativni materijali mogu biti zanimljivi i studentima, kao i svim građanima za lakše snalaženje u praćenju političkih i demokratskih procesa i vijesti, te uspješnije “čitanje” političkih i medijskih poruka za vrijeme izbornih kampanja, ali i u svakodnevnom životu.
UNICEF objavio edukativni materijal za mlade o političkim ideologijama
Foto:
UNICEF/DNEVNIK.hr
Potrebu za obrazovanjem učenika o tim temama potvrđuje i nedavno objavljeno Istraživanje političke pismenosti učenika završnih razreda srednje škole u Republici Hrvatskoj.
Četvrti Dani medijske pismenosti u organizaciji Agencije za elektroničke medije i UNICEF-a, a pod pokroviteljstvom Ministarstva kulture i medija te Ministarstva znanosti i obrazovanja, izazvali su velik interes građana, obrazovnih djelatnika, djece i mladih. U fokusu su ove godine bili utjecaj medija i digitalnih platformi na mentalno zdravlje mladih te aktualni problem dezinformacija. Na više od 260 događanja koja su se, na mreži ili uživo, održala u 115 gradova u svim županijama građani su imali priliku unaprijediti svoju medijsku pismenosti te učiti o medijima i utjecaju koji oni mogu imati na to kako se osjećamo.
UNICEF objavio edukativni materijal za mlade o političkim ideologijama
Foto:
UNICEF/DNEVNIK.hr
Dvadeset i osam obrazovnih materijala i 18 videolekcija dostupno je na portalu medijskapismenost.hr, a na temelju njih mogu se organizirati radionice u vrtićima te osnovnim i srednjim školama – uživo ili u sklopu mrežne nastave. Samo za vrijeme održavanja četvrtih Dana medijske pismenosti edukativni su materijali s portala preuzeti više od 75.000 puta, a od 2018. godine, kada je pokrenut projekt, edukativni materijali preuzeti su više od 435.000 puta.