Slika nije dostupna
Slika nije dostupna

MojPosao pokrenuo je inicijativu naziva 'MojPoslodavac' kojom želi osvijestiti važnost odgovornog i uvažavajućeg odnosa između poslodavaca i tražitelja posla.


Neodgovaranje na prijave kandidata stvara obostranu 'štetu' – poslodavci ugrožavaju svoju reputaciju i kredibilitet među tražiteljima posla, ali i potrošačima, dok tražitelji posla gube nadu što im otežava daljnje traženje posla.

Vezani članci Opuštene na poslu Protiv stresa na poslu bore se škakljivim selfijima, možda pomognu i vama Slika nije dostupna 90 posto Hrvata želi posao u Europi, ali postoji jedan problem

MojPosao pokrenuo je inicijativu naziva 'MojPoslodavac' kojom želi osvijestiti važnost odgovornog i uvažavajućeg odnosa između poslodavaca i tražitelja posla.

Ispovijesti sezonaca: Poslodavcima peru gaće, rade prekovremeno, trpe grozne šefove...

Poslodavci se pozivaju na profesionalni pristup u procesu zapošljavanja i davanje povratne informacije na prijave kandidata, dok se sve posloprimce savjetuje na usmjereno slanje prijava koje zadovoljavaju uvjete određenog natječaja.

Stoga nemojte dopustiti da kriza na tržištu rada znači i krizu poslovnog bontona – pošaljite svoje iskustvo ugodnog i pozitivnog selekcijskog procesa na redakcija@moj-posao.net najkasnije do 16.svibnja 2015. godine.

Stručni tim portala MojPosao odabrat će dva iskustva koja će biti nagrađena pametnim telefonom Nokia Lumia 630.

DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook