Agresivna ekspanzija IKEA-e, koja je počela 1999. godine, proširila je prodajnu mrežu s novim prodavaonicama izvan temeljnih tržišta Njemačke, Velike Britanije i SAD-a na kojima se do tada IKEA razvijala.
Sa 176 milijuna tiskanih kataloga, što je 10-postotno povećanje u odnosu na 2006. godinu, IKEA ima najveću nakladu na svijetu.
Za daljnju ekspanziju "na svjetskoj razini" IKEA planira izgraditi model internetske prodaje s planom da ta prodaja sudjeluje čak do 20 posto u ukupnoj prodaji, što je znatan iskorak s obzirom na to da je sada taj udjel zanemariv.
Najčitanije
-
Strahuju za sezonu
Stanovnici naše hit destinacije u panici: "Za nas ovo znači propast što se tiče iznajmljivača"
-
To će promijeniti gradove
Njemački mediji se raspisali o zabrinjavajućoj situaciji na Balkanu: "To je multietnička regija već stoljećima, no hoće li ovo izdržati?"
-
Sezona je pred vratima
Prošli mjesec su plaćali 15 eura, a sada čak 350: "Sramota za Hrvatsku"