HŽ Infrastruktura podsjeća da se za vrijeme trajanja posebne regulacije prometa svi putnici s kartama HŽPP-a mogu voziti u tramvajima i autobusima ZET-a koji voze na navedenom području. Isto vrijedi i za putnike s kartama ZET-a u vlakovima HŽPP-a.
Traje istraga
Tko je djevojčica pronađena u Savi? Izlaze mučni detalji, zatražena pomoć od hrvatske policije
DHMZ
Vraća se snijeg? Pogledajte temperature po gradovima
djelovanje analgetika
Otkriven novi učinak ibuprofena, evo na što utječe
Posebne regulacije prometa usklađene su s dinamikom izvođenja radova i planirane su povremeno, sve do završetka radova, a što se očekuje sredinom 2024. godine.
HŽ se Ispričava putnicima i moli za razumijevanje jer radovi se izvode kako bi putovanje željeznicom bilo brže i udobnije.
Projekt "Modernizacija dionice Zagreb Kustošija - Zagreb Zapadni kolodvor - Zagreb Glavni kolodvor" provodi se na kratkoj, ali jednoj od najprometnijih dionica u Hrvatskoj koja se nalazi na sjecištu koridora RH1 i RH2 i kojom na dan prođe oko 150 vlakova. Pružna dionica duga 3,5 kilometara iznimno je važna za međunarodni teretni i gradsko-prigradski prijevoz.
Obnova navedene dionice počinje od stajališta Kustošija, koje je obnovljeno prošle godine, pa do ulaza u Zagreb Glavni kolodvor (isključivo).
Radovi obuhvaćaju cjelovitu obnovu gornjega i donjega pružnog ustroja, što uključuje obnovu kolosijeka i zamjenu skretnica na području Zagreb Zapadnog kolodvora; sanaciju mostova i izgradnju propusta; izgradnju uređenih površina za pristup putnika; radove na signalno-sigurnosnim i telekomunikacijskim uređajima; obnovu željezničko-cestovnih prijelaza "Vodovodna" i "Republike Austrije" i obnovu i zamjenu dijela sustava kontaktne mreže.
Pročitajte i ovo
Ozlijeđen je
FOTO Ah, te japanke! HGSS-ovci mladića s Biokova spuštaju užetom: "Ovo je najgori slučaj koji sam vidio"
Procijenjena je vrijednost projekta 29,2 milijuna eura, a sredstva su u cijelosti osigurana iz Nacionalnog plana oporavka i otpornosti. Radove izvodi tvrtka Swietelsky d.o.o.
Pročitajte i ovo
Ovom se nitko nije nadao
Nevjerojatan obrat u slučaju nestale Maddie! "Plaćen mu je golem iznos, ali..."
Po završetku radova na projektu vlakovi će tom dionicom moći prometovati brzinom do 120 km/h, podignut će se razina sigurnosti i interoperabilnost, a povećat će se propusna moć pruge i mogućnost prijevoza većeg broja putnika u dnevnome migracijskom prometu.
Informacije o posebnoj regulaciji željezničkog prometa zbog radova dostupne su na mrežnim stranicama HŽ Infrastrukture: https://www.hzinfra.hr/project/zagreb-glavni-kolodvor-zagreb-zapadni-kolodvor/