Obavijesti Foto Video Pretražite
Navigacija
rast od 12,4 posto

HUDI Digitalni AdEx na DigitalPub Day 2.0: U prošloj godini uloženo 280 milijuna eura u digitalno oglašavanje

DigitalPub Day 2024
DigitalPub Day 2024 Foto: Emica Elvedji/Pixsell
Hrvatska udruga digitalnih izdavača (HUDI) objavila je rezultate najnovijeg istraživanja HUDI Digitalni AdEx za 2023. godinu. Istraživanje je treću godinu zaredom proveo Momentum, austrijska agencija s više od 15 godina iskustva u istraživanju AdEx-a, uz podršku Ipsos Hrvatska. Ukupno je uloženo 280 milijuna eura neto u digitalno oglašavanje u Hrvatskoj u 2023. godini, uz rast od 12,4% u usporedbi s prošlogodišnjom stagnacijom.
Još vijesti
 
Pretražite vijesti

Budite u tijeku s najnovijim događanjima

Obavijesti uključene