Obavijesti Video Pretražite Navigacija
rast od 12,4 posto

HUDI Digitalni AdEx na DigitalPub Day 2.0: U prošloj godini uloženo 280 milijuna eura u digitalno oglašavanje

DigitalPub Day 2024
DigitalPub Day 2024 Emica Elvedji/Pixsell
Aktualno Galerija Gernot Kammerer, Petar Pavić, Maximillian Mondel Gernot Kammerer, Petar Pavić, Maximillian Mondel Foto: Emica Elvedji/Pixsell DigitalPub Day 2024 DigitalPub Day 2024 Foto: Emica Elvedji/Pixsell DigitalPub Day 2024 DigitalPub Day 2024 Foto: Emica Elvedji/Pixsell +0 DigitalPub Day 2024 Galerija 1/4 >>
Hrvatska udruga digitalnih izdavača (HUDI) objavila je rezultate najnovijeg istraživanja HUDI Digitalni AdEx za 2023. godinu. Istraživanje je treću godinu zaredom proveo Momentum, austrijska agencija s više od 15 godina iskustva u istraživanju AdEx-a, uz podršku Ipsos Hrvatska. Ukupno je uloženo 280 milijuna eura neto u digitalno oglašavanje u Hrvatskoj u 2023. godini, uz rast od 12,4% u usporedbi s prošlogodišnjom stagnacijom.

Još brže do
svakodnevnih vijesti.

Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju
Još aktualnosti
Još vijesti
Pretražite vijesti

Budite u tijeku s najnovijim događanjima

Obavijesti uključene