Obavijesti Video Pretražite Navigacija
Hrvatska u Londonu

Premijer na Jadran pozvao Bondovu djevojku

Slika nije dostupna
Slika nije dostupna
Hrvatska ima novi slogan, novi koncept i novi promotivni video.

Hrvatski turizam ima novi koncept 'Hrvatska puna života'. Nove ideje Hrvatske turističke zajednice predstavljene su u Londonu pred svjetskim medijima i poznatim uzvanicima. Među njima je bila i Bondova djevojka, glumica Nomie Harris koju je premijer Zoran Milanović osobno pozvao da dođe uživati u Hrvatsku.

Pročitajte i ovo Zoran Milanović, Andrej Plenković - 3 Večeras u Provjerenom Ako ste ih zaboravili: Plameni jazavac, gojenac, šmrkavac, nilski konj... Nisu to klinci, nego najmoćniji političari u Hrvatskoj Zoran Milanović - 2 Objava na Facebooku Oglasio se Milanović! "Mandat može dobiti..."

'Ispunite svoje snove, želje i očekivanja. Napunite baterije i kada se napune, ispraznite ih. Dok se u potpunosti ne isprazne. I što ćete onda? Sve ćete to ponoviti. Hrvatska - puna života!', tekst je novog reklamnog spota Hrvatske turističke zajednice. Hrvatska ima novi slogan, novi koncept i novi promotivni video.

PREDSTAVLJANJE HRVATSKE U LONDONU U prvih osam mjeseci Hrvatsku posjetilo 387.000 Britanaca

Sinoć je svečano predstavljen u Londonu britanskim medijima i gostima. Među njima je bio najpopularniji Hrvat na otoku, Slaven Bilić.

'Kad im kažem da idu u Hrvatsku, pođu, nisu zažalili', rekao je Bilić.

A u promociju hrvatskog turizma dao se i sam premijer Milanović. Glumicu Naomie Harris, Bondovu djevojku, pozvao je u Hrvatsku.

'Jedino mjesto u Europi gdje od plaže do prave planinske klime treba 20 minuta automobilom. Tako da imamo obalu Rijeke i Kvarnerskog zaljeva. A zimi možete uživati u umjerenom vremenu na obali i nakon 20 minuta vožnje sjeverno, vi ste usred vrlo hladne klime', kazao je premijer glumici.

'Pričao mi je o krajevima čijih se imena ne sjećam, poznatim po sjajnoj hrani, ali je rekao da su blizu Venecije i da imaju izvrsnu hranu. Također mi je pričao o mjestima gdje možete biti uz obalu i gdje je ugodno i toplo', rekla je Naomie Harris.

Hrvatska se u Londonu predstavila kroz etno i gastro ponudu, bilo je klapske pjesme, a najljepši dojam morao se ostaviti na svjetske medije. Sve to stajalo je gotovo 4,5 milijuna kuna. Cilj novog koncepta je Hrvatsku pozicionirati kao mladu i energičnu destinaciju koja nudi izniman broj različitih životnih stilova i iskustava.

DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook  

Još brže do
svakodnevnih vijesti.

Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju
Još aktualnosti
Još vijesti
Pretražite vijesti

Budite u tijeku s najnovijim događanjima

Obavijesti uključene