Dubrovački gradonačelnik Mato Franković istaknuo je kako je ta odluka pozitivna za gradski proračun, a donesena je nakon dugih i mukotrpnih pregovora koji traju od 2011. godine.
Podsjetio je kako je još kao saborski zastupnik inzistirao na izmjenama Zakona o koncesijama, u kojima je kao djelatnost naveden i promet žičarom. "Riječ je o dugogodišnjoj borbi. Za ovo se zalagala i bivša gradska uprava, a ja sam prosvjedovao zajedno s bivšim gradonačelnikom Vlahušićem. Grad Dubrovnik bit će nositelj najveće koncesije u Republici Hrvatskoj“, naglasio je Franković.
Dio dubrovačkih gradskih vijećnika prigovorio je na odredbu prema kojoj se varijabilni dio koncesijske naknade smanjuje s 15 na 10 posto za slučaj da koncesionar ostvari pad prihoda u prodaji karata od 50 posto.
Rikard Rossetti (Dustra) smatra da u takvim slučajevima treba smanjiti fiksni dio, Miho Obradović (HNS) izrazio je nadu da se takav scenarij neće dogoditi, dok je Mladen Gojun (SDP) istaknuo kako su vlasnici tvrtke Excelsa nekretnine, obitelj Lukšić, ugovorom dobili sve što su tražili. Ljubomir Nikolić (KLGB Srđ je Grad) ugovor je ocijenio porazom grada Dubrovnika.
Uz odluku o dodjeli koncesije izglasana je i prateća odluka o zaustavljanju i parkiranju turističkih autobusa i osobnih automobila u zoni posebnog prometnog režima na području oko žičare. (Hina)
-
Zaštitnici hrvatskog neba
Dnevnik Nove TV doznaje kad će Rafalei sljedeći put proparati nebo. Zamjenik zapovjednika HRZ-a: "Situacija nije ista kao s MiG-ovima"
-
Iz minute u minutu
Je li HDZ blizu dogovora s DP-om? Grbin otkrio tko mu je sve dao podršku, analitičar o Milanoviću: "Napravio je grešku"
-
Neće biti mandatar
Nakon što je od njega odustao i SDP, što je preostalo Milanoviću? "Operacija nije uspjela, ali..."