Obavijesti Video Pretražite Navigacija
Parada hedonizma

Sajam nautike: Prodaja ide odlično

Slika nije dostupna
Slika nije dostupna
Neki drugi svijet - tri riječi s kojima bi ukratko opisala prvi dojam kada uđete na splitski sajam nautike. Istina, ovdje je luksuz lajtmotiv svega što se događa i pomalo je neobično kada iz zagrebačke vreve dođete na takvu paradu hedonizma. Ipak, nešto što je ugodno oku svakako opusti čovjeka, pa tako i prizor na stotine luksuznih brodova s kojima će netko na ljeto zaploviti na pučinu.

Ne treba imati predrasude prema ovakvim sajmovima, kakve ima većina Hrvata. Naravno da su ovi brodovi abnormalno skupi, za pojmove običnog čovjeka čak nepojmljivi. No, napravljeni su tako da i vi sami bez obzira što niste zagriženi nautičar - poželite upravljati jednim.

Pročitajte i ovo Sajam maslina - 4 Najavljena dobra godina Cijena mnogima omiljenog ulja u godinu dana porasla više od 40 posto, proizvođači objašnjavaju zašto je to tako Nautika 2020. - 1 Na zagrebačkom velesajmu Od luksuznih jahti do gumenjaka za ribiče: Pogledajte što se sve nudi na sajmu nautike, cijene idu i do 350 tisuća eura

'Marquise brodovi - jedna od važnih karakteristika je to što puno ulažu na unutrašnji prostor. Na brodu stajaća visina nigdje nije ispod dva metra, do dva metra deset, svi materijali koji se koriste za izgradnju interijera su prvoklasni, velika pažnja se posvećuje svakom detalju. Naime sve boje i materijali se mogu personalizirati, izabrati prije nego što se brod naruči i brodovi se izrađuju isključivo po narudžbi', rekla je Marina Krivičić iz Adria Vala.

Cijena je prava sitnica - milijun i pol eura. Ne, tu nema sarkazma. To je stvarno sitnica u odnosu na cijenu ovog broda. Zvijezda sajma nautike i ujedno jedan od najvećih izloženih brodova - Sunseeker 30M.

'Početna cijena jahte 30M je 5 milijuna 300 tisuća funti. Osjetljiv sam oko toga jer sve ovisi od specifikacije broda. Brod se specificira godinu dana, ako ne i više, unaprijed, što znači da boja trupa, izbor motora, uređenje interijera, implementacija različitih sistema, bilo tehničkih bilo nekih dizajnerskih različitih, je potpuno individualizirana', rekao je Matija Zelić, voditelj novih tržišta Sunseeker.

U ovom trenutku ne možete dobiti niti jedan Sunseeker duži od 30 metara, jer je lista isporuke bukirana do 2013. godine. Profil kupaca? U Hrvatskoj ga zapravo nema. 'Dok ovdje imamo klijente vrlo mlade uspješne ljude i poduzetnike, to ništa ne diktira', kaže Zelić.

Iako kupci nisu profilirani, prodaja ide odlično. Gotovo svi ovi brodovi već imaju svoje vlasnike, a potencijalnih kupaca ne nedostaje. Rezultatima je zadovoljan i sam organizator. 'Odličan turizam je vezan uz malo bogatiju klijentelu, većina su vlasnici jahti koji te brodove imaju u svom vlasništvu i inače ti gosti ne štede, tako sam siguran da će tu biti najmanji pad u turizmu. Međutim ja predviđam i tu značajniji pad prometa, ali koliko, to ćemo znati tek nakon ljeta', rekao je Vicenco Blagaić, direktor Profectusa.

Emisiju Novac možete pratiti u nedjeljom u jutarnjem terminu na programu Nove TV.

Povezane teme

Još brže do
svakodnevnih vijesti.

Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju
Još aktualnosti
Još vijesti
Pretražite vijesti

Budite u tijeku s najnovijim događanjima

Obavijesti uključene