Slika nije dostupna
Slika nije dostupna

Još uvijek nije poznato tko će graditi novi terminal zagrebačke zračne luke vrijedan 300 milijuna eura. Spekulacije o političkom pogodovanju za dobivanje tog projekta potaknula je najavljena smjena direktora zračne luke, Boška Matkovića. Matković ima dobre poslovne rezultate, a Vlada još uvijek nije navela prave razloge njegove smjene.


Veliki novac - veliki interesi. Borba za jedan od najznačajnih projekta u Hrvatskoj počinje. Direktor zagrebačkog aerodroma Matković nedavno je saznao da ga Vlada smjenjuje. Ostao je iznenađen te kaže da za smjenu nije bilo povoda.

Vezani članci Susjed renovira i ruši, a vi strahujete - 1 Za poremećaje statike ne treba potres - nestručne renovacije remete mir stanara, ali i nosivost zgrade: "Nađu se 'meštri' pa curi voda, pucaju plafoni" Slika nije dostupna Konstruktor i IGH otkupljuju zemljišta na Pelješcu

>> IGH pobijedio na natječaju za novi putnički terminal Zračne luke Zagreb

No što zapravo stoji iza Matkovićeve smjene? Na njegovo mjesto došao Tonči Peović šef dubrovačke zračne luke, član vladajuće stranke. IGH, tvrtka koja trenutno dobiva najjače projekte u Hrvatskoj ukupno vrijedne oko 3,5 milijarde eura javno poručuje kako bi upravo ona željela graditi novi terminal ali treba joj strani ulagač. Navodno bi sa Peovićem na čelu Plesa moćni građevinci lakše progurali cijeli posao.
No sam IGH oštro opovrgava ovakve spekulacije. 'IGH demantira tvrdnje da ima bilo kakve veze sa smjenom direktora zračne luke Zagreb, Boška Matkovića, objavljene u nekim medijima ovih dana. IGH ni na koji način nema veze sa tim pričama', stoji u njihovom priopćenju.

Plan terminala izgleda spektakularno. Prostirao bi se na 65 tisuća kvadrata. Godišnje bi mogao opslužiti više od 3 milijuna putnika, te biti rame uz rame za svjetskim aerodromima.

Sam projekt koštat će oko 300 milijuna eura. Iako je IGH dobio projekt još ni jedan ugovor o gradnji nije potpisan tako da je priča oko gradnje još uvijek potpuno otvorena. No netko će je ubrzo zatvoriti. Terminal bi trebao biti gotov do 2012. no u uvjetima krize tako nešto teško će se ostvariti. Ipak dobro je da je priča krenula jer Zagreb definitivno zaslužuje ljepša i veća vrata u svijet.