Obavijesti Video Pretražite Navigacija

dm potvrdio vodeću poziciju na tržištu

Slika nije dostupna
Slika nije dostupna
Najavljena ulaganja od gotovo 100 milijuna kuna u modernizaciju prodavaonica i proširenje logističkog centra.

Pročitajte i ovo PR Oglas Uz podršku kupaca dm osigurao 69.277,08 eura za djecu i mlade bez odgovarajuće roditeljske skrbi Ilustracija bon, novac ili figa u džepu? Ova tvrtka isplaćuje božićnicu od čak 1670 eura: U anketi vas pitamo hoće li i vas poslodavac nagraditi

U četvrtak, 20. listopada članovi Uprave dm-a predstavili su poslovne rezultate koji su potvrdili dm-ovu vodeću poziciju na tržištu drogerijskih proizvoda. U poslovnoj godini 2015./2016. dm je u Hrvatskoj ostvario 1,992 milijarde kuna prometa.

„U protekloj poslovnoj godini dm je nastavio s kvalitativnim širenjem te smo u modernizaciju 26 prodavaonica investirali više od 58 milijuna kuna“, naglasio je Mirko Mrakužić, direktor dm-a.

dm je danas najprepoznatljivija prodavaonica proizvoda za osobnu njegu i higijenu, proizvoda za brigu o kućanstvu te kozmetičkih proizvoda. Važnu ulogu u pozicioniranju dm-a na tržištu ima robna marka dm-a, koja čini više od petine ukupnog asortimana, što je 28,41% ukupnog prometa dm-a.

Kao prodavaonica bio-hrane, dm je ostvario rast prepoznatljivosti od 7% među specijaliziranim trgovinama, trgovačkim lancima i drogerijama , a prva vlastita marka dm-a u kategoriji osviještene prehrane dmBio ostvarila je rast prometa viši od 500% u odnosu na drugu polovicu poslovne godine 2014./2015.
Istraživanje Ipsosa potvrdilo je kako se dm od konkurencije najviše ističe po odnosu prema djelatnicima. Uz prosječnu neto plaću u prodavaonicama višu od 8850 kuna, dm djelatnike potiče na profesionalni i osobni razvoj. dm je organizirao 110 radionica i seminara za djelatnike, a 55% djelatnika volontiralo je u zajednici.

Povodom 20. obljetnice poslovanja u Hrvatskoj, članovi Uprave istaknuli su kako je dm u dva desetljeća investirao više od 827 milijuna kuna te je u državni proračun uplatio više od 2,79 milijarde kuna.

"Ugled koji je dm izgradio u Hrvatskoj uvelike je rezultat naše posvećenosti društveno odgovornom poslovanju. Stoga smo, povodom 20. obljetnice poslovanja, pokrenuli inicijativu "Jer sve smo to MI!". Među 2004 prijavljena društveno korisna projekta, odabrali smo njih 40 koje smo podržali s 1,5 milijuna kuna", istaknula je Gordana Picek, voditeljica Resora nabave, marketinga i PR-a te je dodala kako je, tijekom 20 godina poslovanja, dm kroz donacije u zajednicu uložio 49,9 milijuna kuna.

Danas dm posluje u 156 prodavaonica te u 60 gradova zapošljava 1327 djelatnika. U poslovnoj godini 2016./2017. dm će uložiti 97 milijuna kuna u modernizaciju 50 prodavaonica, širenje logističkog centra te razvoj asortimana.

Povezane teme

Još brže do
svakodnevnih vijesti.

Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju
Još aktualnosti
Još vijesti
Pretražite vijesti

Budite u tijeku s najnovijim događanjima

Obavijesti uključene