Slika nije dostupna
Slika nije dostupna

Mladi poduzetnici i inovatori, Ante Gustin i Krešimir Dvorski prije 4 mjeseca u Zagrebu su pokrenuli sustav javnih bicikala. Njihov projekt odmah je naišao na opće odobravanje građana, a do danas su skupili više od dvije tisuće korisnika njihove usluge.


'Kao student sam velike probleme imao u javnom prijevozu - čekanje na stanicama, gužve, zagušljivosti i nedostajali su još bicikli', kazao je Ante Gustin koji se zajedno s kolegom Krešimirom Dvorskim dosjetio kako riješiti svoje probleme. Uz dobar poduzetnički duh, puno uloženog novca i rada, Zagrebu su donijeli sustav javnih bicikala.

Vezani članci Toni Zanko, heroj i izumitelj - 5 Ljudina iz Vodica: Spasio ribara iz gorućeg broda, izumio alat koji danas imaju vatrogasci diljem svijeta... Nejednaki pred zakonom - 3 Kad je država jednima majka, a drugima maćeha: Pali na natječaju vrijednom milijun kuna zbog - pogrešne boje konca!

'Naš cilj je do 2015. Zagreb umrežiti sa stanicama i postaviti stanice po cijelom gradu, do 30 lokacija', kazao je Gustin. Ekonomist i informatičar do ideje su došli na jednom od start up vikenda, a cijela investicija teška je oko 2 milijuna kuna. 'U planu nam je širenje po cijeloj Hrvatskoj, a i zemljama regije. Već imamo kontakte s gradovima', kazao je Gustin.

>> Tek mu je 26, a o njemu već pišu znanstveni časopisi!

No, u sljedeće tri godine, kažu, ništa neće zaraditi. 'Nama je cilj vratiti ono što smo investirali u projekt. Vjerujemo da i na natječaju 'poduzetnički impuls' možemo očekivati da ćemo dobiti nekakva sredstva', kazao je Krešimir.

Pet mjeseci, koliko projekt živi, bilo je dovoljno za pozitivne početničke brojke. 'Prvi rezultati su takvi da smo imali skoro 2.000 registriranih korisnika, preko 4.000 najmova i sve govori u prilog tezi da su i građani i turisti prepoznali ovaj sustav. Mi vjerujemo da će te brojke narasti četverostruko ili peterostruko samo u sljedećih godinu dana', kazao je Krešimir.

Poduzetnički dvojac razvija i mobilnu aplikaciju kojom će korištenje usluge biti još lakše. U početku je bilo bojazni hoće li bicikli preživjeti na ulicama bez oštećenja, no pokazalo se sasvim suprotno. 'Čak nemamo ni nekakva ozbiljnija oštećenja, stopa vandalizma je minimalna. Pokazuje se da je Zagreb vrlo kulturan grad', kazao je Krešimir.

No, Zagreb je i grad koji nastoji živjeti zeleno pa sve više i više koristi Antin i Krešimirov proizvod.

DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook