Obavijesti Video Pretražite Navigacija

Službeno predstavljen novi MINI koji izgleda isto

Slika nije dostupna
Slika nije dostupna
Tek nekoliko sati nakon što su procurili detalji o novoj generaciji, proizvođač je odučio i sam službeno predstaviti potpuno novi MINI.

Na internetu su se upravo pojavile fotografije novog MINI modela. Premijera automobila održana je tijekom posebnog događaja u povijesnoj domovini MINI-ja, u Londonu, s istovremenim javnim debijem nove generacije na Los Angeles i Tokyo Motor Showu.

Pročitajte i ovo Napad kemikalijom na jugu Londona Ispovijest svjedoka Nadzorne kamere snimile napad na ženu i djecu: "Vrištala je - moje oči, moje oči! Usne su joj bile crne, a koža spaljena" Greta Thunberg Uhićena tijekom prosvjeda Počinje suđenje Greti Thunberg: "Ova zemlja prostire crveni tepih klimatskim kriminalcima!"

Duži, širi, viši...Sa svakom novom generacijom MINI se sve više udaljuje od svog legendarnog pretka. Unatoč tomu, nova generacija jamči još učinkovitije motorizacijske opcije i velikodušnu ponudu dodatne opreme. Iz MINI-ja kažu da je novi model ''potpuno nov'' ali dizajn automobila i nije se toliko promijenio u odnosu na prethodne modele, iako valja primijetiti suptilne dizajnerske znakove.

Novi MINI temelji se na BMW-ovoj UKL1 platformi te će biti prvi automobil u svojoj klasi s prednjim svjetlosnim sklopovima u potpunosti izvedenim s LED tehnologijom dok će LED-ice biti 100-posto zastupljene i u stražnjim svjetlosnim sklopovima.

Nova generacija MINI modela je 98mm duža, 44mm šira i 7mm viša od izlazećih modela dok je i međuosovinski razmak povećan za 42mm na ukupno 2.495mm. Kao rezultat ovih povećanih dimenzija novi MINI nudi više prostora u unutrašnjosti kao i 211 litara prtljažnog prostora što je povećanje od 30 posto.

Prilikom lansiranja na tržište novi MINI biti će dostupan s tri turbo motora sa start/stop tehnologijom. Početni Cooper model pogoniti će novi 1.5-litreni 3-cilindrični turbo motor koji dostavlja 136 KS i razvija maksimalan okretni moment od 220 Nm (230 Nm s overboost funkcijom). S takvim agregatom, novi MINI nuditi će potrošnju od 4.4 l/100km uz prateće emisije CO2 od 105 g/km.

Sportaš u obitelji, Cooper S, koristi novi 2.0-litreni 4-cilindrični turbo benzinski motor sa 190 KS i 280 Nm (300 Nm uz overboost). Potrošnja dvolitraša procijenjena je na 5.6 l/100km uz emisije CO2 od 133 g/km.

►►►   Roadster se priključio MINI obitelji

►►►   MINI Countryman u John Cooper Works izdanju

Od dizelaša u početku ponude biti će samo 1.5-litreni dizelski motor koji će pogoniti Cooper D, a nudi snagu od 115 KS i 270 Nm uz prateću potrošnju od 3.5 l/100km i emisije CO2 od 92 g/km.

Gore spomenuti agregati snagu šalju na prednju osovinu preko standardnog 6-stupanjskog ručnog mjenjača dok je u ponudi i opcionalni 6-stupanjski automatik. MINI će kupcima ponuditi i sportski automatski mjenjač s bržim prijenosom i polugicama za promjenu brzina na upravljaču.

Unutrašnjost je prekrivena kvalitetnijim materijalima a može se opcionalno obogatiti nizom pomoćnih sustava kao i sustavom za prilagođavanje nagiba stražnje klupe. Jači paketi opreme donose velikodušan 8.8-inčni infotainment sustav kojime se upravlja preko dva kontrolna gumba slično BMW-ovom iDrive sustavu.

Sljedeće godine planira se uvođenje dodatnih modela i motorizacijskih opcija. Najviše nas zanima jači dizelaš Cooper SD te naravno, perjanica ponude, JCW beštija. Sve u svemu – ništa posebno!

Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na Facebooku i Twitteru. Pratite DNEVNIK.hr putem iPhonea i ANDROID mobilnih uređaja.

Povezane teme

Još brže do
svakodnevnih vijesti.

Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju
Još aktualnosti
Još vijesti
Pretražite vijesti

Budite u tijeku s najnovijim događanjima

Obavijesti uključene