Nedavno se u prodaji pojavio očuvani primjerak Audi Quattro modela iz 1984. godine pa smo se mi ovim putem prisjetili ovog super automobila koji je na cesti i dalje strah i trepet puno jačim i novijim sportskim automobilima.


Teško da bi mogli naći još jedan automobil koji je toliko oblikovao povijest proizvodnje i uspjeha u automobilističkom sportu za neki brend kao što je to bio Quattro za Audi početkom 80-ih godina prošlog stoljeća.

Vezani članci Slika nije dostupna Otac pokušao prodati bebu na eBayu za pet tisuća eura Slika nije dostupna Na Pokemon Go igri može se i zaraditi, Britanac uzeo 65 tisuća kuna!

Audi Quattro je cestovni i rally automobil koji je prvi put prikazan javnosti na Geneva Motor Showu 1980. godine. Automobil je imao proizvođačev quattro sustav stalnog pogona na sva četiri kotača otkud i ime modela automobila te je to bio prvi model koji je dolazio s kombinacijom quattro pogona i motora potpomognutog radom turbo punjača.

Originalni motor bio je 2.1-litreni (2.144 cc) redni peterocilindrični SOHC motor s turbo punjačem i intercoolerom koji je dostavljao 200 KS i razvijao okretni moment od 285 Nm pri 3.500 o/min što je bilo dovoljno da Quattro od 0-100 km/h ubrza za 7.1 sekundu i postigne maksimalnu brzinu od preko 220 km/h.

Motor je kasnije modificiran u 2.2-litreni (2.226 cc) redni peterocilindrični motor koji je i dalje dostavljao 200 KS ali je maksimalan okretni moment bio dostupan pri nižim okretajima a kasnije je promijenjen u 2.2-litreni redni 5 cilindara (20 ventila) DOHC motor sa 220 KS.

Quattro se proizveo u 11.542 primjerka u razdoblju od 1980. do 1991., a tijekom 11 godina svog proizvodnog vijeka ostvario je mnoge uspjehe i pridobio epitet legende rally svijeta. Uveo je quattro pogon i turbo punjenje u cestovna vozila i promijenio pravila igre zauvijek.

Već je 20 godina prošlo od prvog RS modela

Kako izgleda izrada Audi Quattro S1 monstruma!

Ovaj konkretan automobil sa 2.2-litrenim peterocilindričnim turbo motorom sa 200 KS ima prijeđenih tek malo manje od 130.000 kilometara obzirom da je automobil cijelo vrijeme bio u vlasništvu jednog čovjeka, svog prvog vlasnika koji ga je kupio potpuno novog u New Yorku 1984. Danas se automobil nalazi u Torontu u Kanadi.

Automobil ima sve opcije koje su bile dostupne s modelima za sjevernoameričko tržište poput klime, tempomata, kožnih presvlaka, grijanih sjedala, centralnog zaključavanja, električki podesivih i grijanih retrovizora te otvora na krovu. Automobil je prekrasno očuvan, prelakiran je prije nekih 9 godina u originalnu tvorničku Montego Black boju koja i dalje ima lijep sjaj te je minimalno oštećena.

Interijer je besprijekoran, tepisi nisu nimalo izblijedjeli a koža gotovo da uopće ne pokazuje znakove trošnosti.Originalna instrumentna ploča iz 1984. nema nikakvih oštećenja a jedino što nije originalno jest noviji radio (Gamma).

Automobil još uvijek ima originalni priručnik i gotovo kompletnu servisnu knjižicu prijašnjeg vlasnika. Automobil može doći s BBS naplatcima ili pak peterokrakim Speedline imitacijama, po izboru kupca.

''Automobil je u izvrsnom stanju, ima novi sloj boje u izvornoj Montego Black crnoj boji koja je nanesena prije devet godina prilikom uvoza u Kanadu te i dalje ima predivan sjaj i tek je minimalno oštećena,'' kaže prodavatelj.

Cijena na eBayu, tzv. ''Buy it Now'' cijena, trenutno je 25.000 dolara ali obzirom da kupac još uvijek prihvaća ponude, moglo bi ga se dobiti i za puno manje! Najviša trenutna ponuda je 14.500 dolara.

Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na Facebooku i Twitteru. Pratite DNEVNIK.hr putem iPhonea i ANDROID mobilnih uređaja.