Ovaj će model pokretati novi 2,3-litreni dCi turbodieselski 4-cilindrični motor koji će biti "do 24% ekonomičniji od stare jedinice koju zamjenjuje". Također, ovaj će se pogonski sklop moći pohvaliti i činjenicom kako je "najčišći i najekonomičniji u svom segmentu". Kupcima će na izboru stajati dvije izvedbe snage 118 kW, odnosno 160 KS te twin-turbo snage 140 kW, odnosno 190 KS.
Standardnu će ponudu činiti 6-stupanjski ručni mjenjač, dok će u se u opcijskoj nalaziti i 7-stupanjski automatski prijenos. Također, kupci će moći izabrati između izvedbi s pogonom na dva te na sva četiri kotača, a proizvođač tvrdi kako će kupce privući i bogatom opremom koja će između ostalog uključivati i sustav Around View Monitor, sustav kočenja u nuždi (Forward Emergency Braking - FEB), aktivni tempomat, pomoć pri kretanju uzbrdo, pomoć pri spuštanju, parkirne senzore i sl.
Službena premijera ovog automobila će se dogoditi sredinom idućeg mjeseca na frankfurtskom auto salonu kada će Nissan objaviti dodatne informacije o njemu.
Više o automobilima potražite na AUTONET.HR
Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na Facebooku i Twitteru. Pratite DNEVNIK.hr putem iPhonea i ANDROID mobilnih uređaja.
-
Zaštitnici hrvatskog neba
Dnevnik Nove TV doznaje kad će Rafalei sljedeći put proparati nebo. Zamjenik zapovjednika HRZ-a: "Situacija nije ista kao s MiG-ovima"
-
Neće biti mandatar
Nakon što je od njega odustao i SDP, što je preostalo Milanoviću? "Operacija nije uspjela, ali..."
-
oglasila se kontrola zračne plovidbe
Avion satima letio nisko nad jednim dijelom Hrvatske: "To je ljudima moglo biti čudno"