Lamborghini je na pariškom auto salonu predstavio konceptni model Asterion LPI910-4. Riječ je o sportski nastrojenom modelu kojega pokreće plug-in hibridni pogonski sklop kojega čine 5,2-litreni atmosferski V10 snage 449 kW, odnosno 610 KS iz modela Huracan, tri električna motora ukupne snage 220 kW, odnosno 300 KS te 7-stupanjski DSG mjenjač i litij-ionske baterije.
Benzinski motor pokreće samo stražnje kotače, dva električna su zadužena samo za prednju osovinu, a treći električni motor je smješten u kućištu mjenjača, dok se baterije nalaze u središnjem tunelu. U Lamborghiniju kažu kako je dodatna masa hibridnog pogona oko 250 kg.
Sve u svemu ova kombinacija rezultira najsnažnijim lamborghinijevim modelom ikada s obzirom kako kombinirana snaga Asteriona iznosi 669 kW, odnosno 910 KS. To je dovoljno da ova studija ubrza do 100 km/h za svega 3 sekunde i dosegne najveću brzinu od 320 km/h.
Upotrebom samo električnog dijela svog pogonskog sklopa Asterion može dosegnuti brzinu od 125 km/h, a električna mu autonomija iznosi oko 50 km. Nadalje, proizvođač tvrdi kako mu prosječna potrošnja, pri kombiniranom radu benzinskog i električnog dijela pogona, iznosi 4,2 l/100 km, a emisija ugljičnog dioksida svega 98 g/km.
Kada je riječ o izgledu ovog automobila Asterion je vjerni sljednik dosadašnje lamborghinijeve filozofije dizajna, no s mnogim jedinstvenim i novom interpretacijom pojedinih obiteljskih elemenata. Vrijedi reći kako je studija predstavljena u plavoj Elektra boji s karbonskim naplacima veličine 20 cola sprijeda i 21 col otraga. Interijer je minimalistički uređen, s nešto više postavljenim sjedalima za ugodniju vožnju.
Što se samog imena tiče, većina vas već zna kako LP označava uzdužni otraga smješteni motor, I stoji za Ibrido, odnsono hybrid na talijanskom. 910 je dakako oznaka snage, a broj 4 označava broj pogonskih kotača. na kraju recimo kako ime Asterion dolazi iz grčke mitologije, konkretnije iz mita o Minotauru kojem je Asterion "pravo" ime.
Na kraju dodajmo kako trenutno nisu poznati daljnji planovi Lamborghnija za ovaj model, odnosno službeno govoreći takvih planova za sada nema.
Više o automobilima potražite na AUTONET.HR
Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na Facebooku i Twitteru. Pratite DNEVNIK.hr putem iPhonea i ANDROID mobilnih uređaja.