Slika nije dostupna
Slika nije dostupna

Usprkos brojnim kvalitetama uvijek je nekako u sjeni konkurenata - totalno nepravedno prema Hondi. Isplati se pozornije pogledati Accord!


IZ DOBRE KUĆE, privlačan, sportski, praktičan, pouzdan i skroman. Muškarac tih karakteristika imao bi bezbroj obožavateljica. Za automobilom s tim obilježjima recimo njemački kupci nisu ludi, za što je najbolji primjer Honda Accord koja se nudila od 2008. do 2015. godine. U 2014., svojoj posljednjoj punoj prodajnoj godini u Njemačkoj, Accord je pronašao samo 1.253 kupca dok je u SAD-u te iste godine sa 388.374 prodanih primjeraka bio drugi najprodavaniji osobni automobil iza Toyote Camry.

Niti jedan automobil u srednjoj klasi nije bio tako podcijenjen kao Honda Accord. S obzirom na njegove brojne kvalitete trebao je biti pri vrhu top liste novoregistriranih. Činjenice: U AUTO BILDOVU maraton testu Accord Tourer 2.2i-DTEC je nakon 100.000 km dobio konačnu izvrsnu ocjenu. Nakon rastavljanja, po završetku testa, pokazala se besprijekorna kvaliteta detalja: motor posve zdrav, bez mjerljiva i vidljiva habanja a mjenjačev i posljednji zupčanik bez tragova napornog maratonskog testa. Prvi komplet diskova kočnica korišten je do kraja i s lakoćom je mogao i dulje izdržati. Tehnički pregledi su gotovo uvijek završili bez ozbiljnijih nedostataka.

Međutim, Accord je još i bolji: naše testno vozilo privlači tihim i snažnim dizelskim motorom, preciznim šesterostupanjskim mjenjačem i izravnim komunikativnim upravljačem. Da, u Accordu se budi užitak u vožnji!

Vezani članci Automehaničar (Foto: Arhiva/Marijan Susenj/PIXSELL) Šok na autoservisu: Umjesto kvara mehaničar pronašao pola kile plastičnog eksploziva Slika nije dostupna Djevojka ga je zamolila za pomoć pri prodaji staroga auta, izveo je čudo zbog kojeg nove ponude stižu iz sata u sat

Jasna preporuka za kupovinu unutar osme generacije modela Accord CU/CW (6/2008. –7/2015.) oba su 2,2-litrena dizelaša sa 150 i 180 KS. Potrošnja je rijetko iznad sedam litara, snaga i uglađenost vožnje odgovaraju, tehnički problemi su izuzetak. Nedostaci: prtljažnik bi, posebice u karavanu, mogao biti i veći, udobnost kotrljanja nešto mekša. U ponekih se vozila javlja tehnički bezopasna hrđa na rubovima (vidi okvir desno). Međutim, vrijedi: tko traži elegantan, sportski nadahnut i apsolutno pouzdan automobil za putovanja i obitelj, treba pogledati Accord.

ZAKLJUČAK
Ako nije kod nas u potpunosti zaživio, neshvatljivo je zašto je u Njemačkoj Accord tako loše prošao. Kao rabljeni istinska je preporuka upućenih, vrhunski na tehničkim pregledima, štedljiv, sa snažnim dizelskim motorom, usto još i žustrih voznih obilježja i dinamična dizajna.

JEDINI NEDOSTACI ACCORDA SU VIZUALNI: HRĐA NA RUBOVIMA I LJUŠTENJE LAKA U KABINI
AUTO BILDOV maraton test, samo četiri pisma u našem sandučiću s pritužbama i besprijekorna bilanca tehničkih pregleda potvrđuju: osma generacija Honde Accord jako je solidna. Motori su pouzdani maratonci, jako su rijetki ozbiljni problemi poput kvarova turbo punjača ili puknuća upravljačkih lanaca. samo u nekih primjeraka dobar dojam kvalitete kvare tehnički još bezopasna hrđa na rubovima limenih pregiba na podvozju i rubu poklopca motora.

Motori Puknuća upravljačkih lanaca rijetkost su i u benzinaca i u dizelaša. Za dizelaše tipični problemi poput začepljenja filtera čestica javljaju se u brojnim dizelašima nakon 120.000 km i nisu Hondina boljka.

Hrđa na rubovima pojavljuje se na nekim Accordima oko prihvatnih ušica poklopca motora, na donjem rubu poklopca motora i limenim pregibima na podvozju.

Osovinski zglobovi i zglobovi upravljača iznadprosječno su solidni, broj kvarova je malen. Površinska hrđa na dijelovima ovjesa samo je vizualni nedostatak.

Oštećenje laka u kabini
Pojavljuje se s godinama u kabini, ne samo u Hondi. Katkad se ljušti lak oko ručice mjenjača (slika) i u području prekidača podizača stakala

Honda Accord Tourer 2.2i-DTEC
Motor
Četverocilindarski turbodizel/sprijeda poprečno Ventili/bregaste osovine 4 po cilindru/2 Obujam 2199 cm³ Snaga  110 kW (150 KS) pri 4000 o/min Moment 350 Nm pri 2000 o/min Najveća brzina 207 km/h 0 – 100 km/h 10,1 s Spremnik/gorivo 65 l/dizel Mjenjač/pogon 6 stupnjeva, ručni/prednji pogon Dimenzije (D/Š/V) 4750/1840/1470 mm Obujam prtljažnika  406 – 1252 l  Težina praznog vozila/nosivost 1710/390 kg