Obavijesti Video Pretražite Navigacija

Avanturistički duh u novom pakiranju - Insignia Country Tourer

Slika nije dostupna
Slika nije dostupna
Obitelj Insignia modela uskoro će biti potpuna s dolaskom Opel Insignia Country Tourera koji će svijetu biti predstavljen na Frankfurt Motor Showu u rujnu.

Za razliku od Sports Tourera koji je elegantan obiteljski karavan pa čak i poslovni automobil, novi Country Tourer ima urođen avanturistički duh popraćen sportskim izgledom i višim odmakom od tla kojime će svaki budući vozač imati veći osjećaj slobode kretanja i izvan gradske džungle i asfaltiranih cesta. Neke od karakteristika uobičajene za ovu klasu vozila nalazimo i kod nove Insignie Country Tourer, te tako novi model ima zaštitu podvozja sprijeda i straga, isturene lukove kotača i zaštitne elemente uzduž donjeg dijela prednjeg branika, pragova i stražnjeg branika. Za dodatan sportski izgled na stražnjem kraju pobrinule su se duple ispušne cijevi.

Pročitajte i ovo Slika nije dostupna Volvo Sport P1900 Što kažete na ovaj prekrasan kabriolet iz 1956. godine? Slika nije dostupna Renault oduševio novim Espaceom

U skladu s avanturističkim karakterom automobila ove karoserijske forme, nova Insignia Country Tourer dolazi s pogonom na sva četiri kotača, točnije elektronički kontroliranim 4x4 pogonom s visoko-kvalitetnom spojkom koja radi po Haldex principu, te elektroničkim diferencijalom s ograničenim proklizavanjem za izvanrednu trakciju na popločenim i nepopločenim površinama. Ovi elementi stalno se prilagođavaju trenutnim voznim uvjetima te kontroliraju raspodjelu okretnog momenta praktički neprimjetno od nula do 100 posto na prednju i stražnju osovinu, kao i između lijevog i desnog stražnjeg kotača.

Glavna prednost ovakvog sustava pogona jest da se sve to odvija prije nego što dođe do proklizavanja kotača zbog pomanjkanja trakcije kao što se može dogoditi u kišnim ili snježnim uvjetima. U kombinaciji s elektronički kontroliranom FlexRide šasijom, ovaj pogon na sva četiri kotača postavlja nove standarde u pogledu vremena reakcije na vanjske uvjete i kontrole nad vozilom.

Po potrebi spojka koja kontrolira raspodjelu okretnog momenta trenutačno šalje više okretnog momenta na stražnju osovinu. Senzori sustava 4x4 pogona stalno šalju informacije pojedinačnim kontrolnim modulima o ubrzanju, kutu upravljanja, brzini kotača, motora i okretnom momentu, te se raspodjela snage na prednju i stražnju osovinu kontinuirano prilagođava ovisno o situaciji u vožnji.

Izvanredna stabilnost u vožnji i visoka vozna dinamika koje odlikuju novi Country Tourer također su rezultat elektronički kontroliranog diferencijala s ograničenim proklizavanjem na stražnjoj osovini, tzv. eLSD. Spomenuti eLSD kontrolira raspodjelu okretnog momenta između stražnjih kotača te prebacuje okretni moment na kotač koji ima najbolju trakciju. Uz bolju trakciju u kišnim uvjetima, sofisticiran rad ovog prilagodljivog sustava 4x4 pogona garantira najviši stupanj kontrole nad vozilom i aktivne sigurnosti u svim voznim situacijama. Insignia Country Tourer može pružati pogon kad su čak tri od četiri kotača na klizavom ili nestabilnom terenu a samo jedan stražnji kotač ima trakciju.

►►►   Astra GTC, dizelski motor, 195 KS – vrlo zanimljiva kombinacija

►►►   Opel Enigma - nova Calibra?

Jaki Opelovi turbo motori savršeno nadopunjava rad ovog naprednog sustava pogona na sva četiri kotača. Izbor motora sastoji se od tri opcije koji predvodi 2.0 SIDI (Spark Ignition Direct Injection) turbo benzinski motor s 250 KS koji garantira izvanredne performanse. Uz vrlo impresivnih 400 Nm okretnog momenta ovaj motor s izravnim ubrizgavanjem nudi izvrsnu trakciju i sigurnost da vas neće ostaviti na cjedilu niti u najzahtjevnijim situacijama.

Sljedeći u ponudi motora jest također visoko-performansni 2.0 BiTurbo CDTI dizelski motor sa 195 KS i isto 400 Nm okretnog momenta. Sa sekvencijalnim, dvofaznim turbo punjačima ovaj motor dostavlja trenutačan odaziv gasa za izvanrednu trakciju. Odmah iza njega slijedi 2.0 CDTI motor sa 163 KS i 350 Nm okretnog momenta koji se s 'overboost' funkcijom može kratkoročno povisiti na 380 Nm.

Oba dvolitrena motora s 400 Nm mogu se upariti sa 6-stupanjskim ručnim mjenjačem ili 6-stupanjskim automatikom dok 2.0 BiTurbo CDTI dolazi isključivo u kombinaciji s automatskim mjenjačem.

Netom nakon silaska s popločenih prometnica, vozač novog Insignia Country Tourera osjetiti će dobrobiti većih guma i višeg odmaka od tla, kao i izvanrednu trakciju 4x4 pogona i dinamičnog karaktera automobila zahvaljujući vrlo pristojnoj izlaznoj snazi Opelovih dvolitrenih motora i još boljem okretnom momentu.

Odmak od tla je 20mm viši u odnosu na standardni model što je velika prednost kad se nađete na nestabilnom i neravnom terenu. Bez obzira da li se spremate na zimovanje po snježnim uvjetima ili borite s velikim količinama snijega ili kiše u gradu, Insignia Country Tourer pruža sigurnost i samopouzdanje u svim uvjetima i na svim vrstama površina. A i pomalo grub i sportski izgled također podiže estetski dojam vozila. Ljubitelji ove klase vozila odsad se tako mogu okrenuti i Opelu i potražiti automobil koji odgovara svim njihovim željama i potrebama.

Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na Facebooku i Twitteru. Pratite DNEVNIK.hr putem iPhonea i ANDROID mobilnih uređaja.

Još brže do
svakodnevnih vijesti.

Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju
Još aktualnosti
Još vijesti
Pretražite vijesti

Budite u tijeku s najnovijim događanjima

Obavijesti uključene