Slika nije dostupna
Slika nije dostupna

Nissan Navara 2.5dCi Le A/T Adventure - ni sami ne znamo kako bi nazvali ovaj automobil. Nekada smo u Pick-upovima vozili odojke. Vjerujemo da se sjećate jednog od najzanimljivijih usporednih testova u Automotivu, a sada ovo - interijer u bijeloj koži i klasičan pick-up tovarni prostor – možda za poljoprivrednika biznismena s finim manirama.


Ipak, sumnjamo, no zahtjevi na tržištu sve su veći, pa je i ovaj spoj našao svoje mjesto pod suncem. Da ne bi otišli u krivom smjeru, držat ćemo se dojmova s testa. Krenimo s motorom. Riječ je o jedinom agregatu u ponudi, obujma 2,5 litre, snage 171 konja, i, naravno, dizelaš je. Jedini motor u ponudi koji je optimiziran da svojim osobinama zadovolji sve kupce ovog modela. A to čini zaista dobro. Može se voziti mirno, ali kada se treba izvući iz blata ili prevesti ozbiljniji teret, maksimalno do 855 kilograma, neće biti nikakvih problema.

Držite se otvorenih prostora

Vezani članci Carlos Ghosn (Foto: AFP) Zvali su ga "ubojicom troškova", divio mu se cijeli svijet, a sada je završio iza rešetaka Carlos Ghosn (Foto: AFP) Uhićen šef Nissana: Osumnjičen za niz malverzacija i izvlačenje tvrtkina novca

Još jedna posebnost ušminkanog Pick-Upa je automatski mjenjač. Samo na prvi pogled neobično, jer automatik svakako zaslužuje preporuku. Naravno, približavanjem urbanim sredinama nastaju problemi jer je Navara duga preko pet metara i široka 185 centimetara bez retrovizora. Stoga bi naš savjet bio da se držite otvorenih prostora kao i šumskih puteva, gdje će doživljaj bit potpun.

Na kraju zaključujemo kako se transporter odojaka morao dodvoriti bogatim drvosječama ili surferima koji, očito, također vole da su sjedala topla i da je ozvučenje na nivou.

Emisiju Automotiv možete gledati u jutarnjem terminu na Novoj TV.

Još brže do svakodnevnih vijesti prilagođenih tebi. PREUZMI novu Još lakše do najnovijih vijesti o poznatima. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju